Omdat ik me druk aan het orienteren ben, ben ik op zoek naar hoefsmeden EN de prijzen van het bekappen, rondom beslaan e.d. van hoefsmeden hier in de buurt van Alphen a/d Rijn (Zuid-Holland).
Ik ken er wel een aantal, maar ik heb geen idee wat de tarieven zijn hier in de buurt, en welke worden aangeraden, of welke juist worden afgeraden.
Ik zit ook bij Kim, al een paar jaar, en ben super tevreden. Sheril is ook tevreden, ze is sinds Kim haar doet heel rustig tijdens het bekappen (is dus wel eens anders geweest) en loopt goed, op blote voeten. Verder is ze altijd op tijd en als het toch iets later wordt, laat ze het weten.
Ghehe... Volgens mij zijn er aardig wat hoefsmeden hier in de buurt. Mijn vriendin is zo snugger om steeds een ander iemand te bellen.. :s Daarom weet ik de prijzen niet exact. Kim is aardig, dat weet ik wel.
michel hordijk.. zijn ouders zijn bagger maar hij is echt super altijd mijn hoefsmid geweest..heel professioneel en goed prijzen weet ik zo even niet in ieder geval niet al te duur zoek hem even in het telefoongids op, heb na 3 jaar zijn nummer niet meer
friesiszwart
fred angevaare is goed:D En over Ton hoor ik ook wel goede verhalen.. Prijzen weet ik niet precies.. maar volgens mij is het hier in de buurt meestal 75 bekappen+rondom, 50 bekappen +voor en 25 bekappen
Ik ben aan die kant van het land jarenlang zeer tevreden klant geweest van Frank Douven. Superbetrouwbaar, altijd netjes werk, goede prijzen en een leuke vent. Als ik 1 ding moet noemen wat ik mis van in het westen, dan noem ik met stip op nummer 1 mijn smidje Frank.....
Ben heel tevreden over deze smit, kijkt heel vakkundig of het paard wel goed staat enz. Naast mij heb ik ook veel 'tevreden' mensen onder mijn kennisen en familie
Ik heb inmiddels een smid gevonden, eentje uit Moordrecht. Deze had mijn paard voordat ze van mij werd ook al eens beslagen. Hijs nu 1x geweest (komt volgende week weer) en ben erg tevreden over hem.