Hallo,
Ik verzorg een 15 jarige ruin Orlando. Hij kwam 1,5 jaar geleden en we hebben hem opgehaald uit
brabant. Hij ging toen nog normaal in de trailer. Ze moesten hem wel lokken met brokken. Er was niets aan de hand, ook ben ik enkele keren met hem naar het oefenparcours geweest en ook daar was het geen probleem. Maar toen had ik een wedstrijd en hij ging er niet in. Na lang bezig te zijn geweest hadden we het bijna opgegeven en toen ging hij er in. Sinds die keer wil hij de trailer niet meer in. We hebben de trailer ingegraven en toen stapte hij er wel in na enige tijd, maar als je hem de stang er achter wil doen dan vliegt hij er heel snel uit. Verder hebben we er nog iemand bijgehad maar die gingen alleen maar aan zijn staart zwaaien. Dus ik ben opzoek naar iemand die hem de trailer in krijgt. Ik zou graag wedstrijden willen rijden met hem en naar de club gaan voor clubles. Ze hebben wel gezegt dat hij ergens een trauma van heeft, hij is ook echt bang om erin te gaan. Ik heb al wel mensen gevonden die instaat zijn hem de trailer in te krijgen maar die wonen heel ver weg en dat kost me erg veel geld. Dus ik zoek iemand die in de buurt van Enschede/twente woont.
Groetjes Sanne