Ridderkerk....
Het paardje zelf staat op de Pruimendijk !
Graag zal ik gelijk de kosten willen weten .
Dus als iemand een "veulenvriendelijke" hoefsmid weet met een beetje geduld hoor ik het graag...
Alvast Bedankt !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elaine schreef:Ik ga met meppie mee!
Geweldige smid!
esch schreef:met zowel frank als anton bosje heb ik slechte ervaringen. Anton woont trouwens nu ookergens in het oosten van het land. En die frank is echt een hakker niet normaal. HIj deed een aantal paarden op mijn vorige stal en ik heb er wel eens een paar kunnen vangen in de stal omdat hij ze weer eens helemaal over de zeik had gejaagt en ze zelf niet eens te pakken krijgt. En ik vind zijn werk ook waardeloos. Anton kan goed beslaan maar is niet zo goed in afspraken nakomen.
mariekie schreef:Ik zelf heb Arnold Schenk.
esch schreef:even off topic: heb je nog iets gevonden voor morgen?
kwa smid vond ik hem niet verkeerd. Maar door wat hij ons heeft geflikt hoeft hij echt nooit meer een paard van mij te beslaan. Ik heb nu echt een super fijne smid. Hans post --> werkt bij de raaphorst en komt uit den haag helemaal naar zuid-beijerlandom mijn paarden te beslaan. Hij is rustig met de paarden en levert goed werk af.
nightlover schreef:Hebben jullie misschien tel-nummers [via pb]
en de kosten wat jij er voor betaald![]()
Bedankt voor de vele reactie's
meppie schreef:Ik zou Anton Borsje bellen, is een super smid en heeft engelengeduld. De prijs weet ik niet omdat mijn paard rondom wordt beslagen en die van jou bekapt moet worden.
esch schreef:met zowel frank als anton bosje heb ik slechte ervaringen. Anton woont trouwens nu ookergens in het oosten van het land. En die frank is echt een hakker niet normaal. HIj deed een aantal paarden op mijn vorige stal en ik heb er wel eens een paar kunnen vangen in de stal omdat hij ze weer eens helemaal over de zeik had gejaagt en ze zelf niet eens te pakken krijgt. En ik vind zijn werk ook waardeloos. Anton kan goed beslaan maar is niet zo goed in afspraken nakomen.