Voor een vriend van mij ben ik op zoek naar iemand die het leuk vindt om geregeld, dat wil zeggen ong eens in de 1, 2, 3 weken met de schoonvader van mijn vriend mee te gaan mennen.
De schoonvader is al redelijk op leeftijd en heeft altijd een vaste helpster/groom gehad. Helaas kan die nu door omstandigheden niet meer mee. Aangezien hij niet meer in staat is om alles zelf te regelen, is hij op zoek naar iemand anders. Naar wat voor iemand is hij op zoek?
- Iemand die bij voorkeur in het bezit is van het koetsiersbewijs, danwel voldoende ervaring van het mennen heeft en indien nodig de leidsels over kan nemen.
- Iemand die zelfstandig het tweespan, uiteraard met behulp van hemzelf, kan inspannen
Wat wordt er geboden?
- Gezellige ritjes met een tweespan zeer ervaren en brave Gelderse paarden
- Privestal in Houten ( Utrecht )
- Voornamelijk recreatief rijden indien het weer het toelaat en zo nu en dan een bruiloftsrit of lange rit ( Kasteelrit Doorn )
- Schoonvader is een zeer ervaren menner en vindt het erg leuk zijn kennis over te dragen
- Leeftijd niet belangrijk
Als je nog meer wilt weten, stuur mij dan een pb-tje, dan geef ik het telefoonnummer van mijn vriend door. Die is namelijk contactpersoon hiervoor.