Wie kent Stal Techler in Baarle Nassau?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellesje

Wie kent Stal Techler in Baarle Nassau?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-06 12:53

Ik heb van hun een advertentie gelezen op marktplaats en ook in een paardenboekje, ik dacht de paard & sport maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik krijg er ook zoveel Bloos

Zij bieden een heleboel dingen aan, zoals pensionstalling, training, cursussen, beleren enz. Volgens mij moeten ze dan wel aardig bekend zijn als ze zoveel doen.
Ik woon zelf in Chaam en ik zoek voor mijn paard een geschikte stalling met binnenbak. Hun site zag er ook goed uit, vandaar dat ik met hun had gemaild en met m'n moeder was langsgereden. Daar aangekomen zag ik een grote loods maar er stond een groot hek voor die gesloten was met een hangslot. Ik heb nog aangebeld bij die hele grote villa die ervoor staat, maar dat blijkt niet bij Stal Techler te horen. Ik vond het een beetje vreemd dus ben maar weer weggegaan. Er was ook geen paard of pony te zien....

Na weer gemaild te hebben, vertelden ze me dat ik had moeten toeteren en dat ze dan het hek voor me open hadden gedaan. Dat is toch een beetje vreemd of niet? Verward
Vervolgens wilde ze me bellen en niet meer mailen. Van m'n ouders mocht ik niet meer reageren omdat die het niet vertrouwden.

Vandaar mijn vraag, wie heeft er ervaring met Stal Techler?

Groetjes,
Elles

ulleke

Re: Wie kent Stal Techler in Baarle Nassau?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 00:18

ik heb er geen ervaring mee.. ben ook wel eens op hun site geweest en ziet er allemaal heel goed uit.. en niet duur ook..
als je het echt niet vertrouwt zou ik er nog eens samen met iemand anders heen gaan en alles goed bekijken voor je een beslissing neemt..
wil je hier nog laten weten hoe het geweest is moest je nog gaan?
thanx ann

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 02:14

ik heb een tijd gewoond en gewerkt in BN, maar die stal ken ik niet

ellesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 09:42

ulleke schreef:
ik heb er geen ervaring mee.. ben ook wel eens op hun site geweest en ziet er allemaal heel goed uit.. en niet duur ook..
als je het echt niet vertrouwt zou ik er nog eens samen met iemand anders heen gaan en alles goed bekijken voor je een beslissing neemt..
wil je hier nog laten weten hoe het geweest is moest je nog gaan?
thanx ann

Ja, ik vond het er ook erg goed uit zien op de site dus ik had er erg veel zin in. Ik heb nu een verzopen buitenbak en een binnenbak leek me echt ideaal. Bloos

Ze reageerde echt heel raar per mail, nu ik het weer teruglees slaat het eigenlijk nergens op.
Ze wilde geen informatie per mail geven en wilde mijn telefoonnummer hebben.Ik mag van m'n moeder mijn telefoonnumer niet per mail geven aan vreemden dus dat heb ik ook gezegd. Vanaf toen regeerde ze heel raar in de mails:

Dit stond ondermeer in de 1 na laatste mail:
Kwam je voor stalling ? Zo ver hier vandaan ( zoetermeer toch ?)?
Geen idee hoe ze dat bedacht hebben....... Verward

Laatste mail:
Weet je, ik denk dat ik je maar even ga blokkeren adios
Echt heel vreemd zo'n reactie, vind het ook erg onproffesioneel. Gestoord

Maar ik heb nu 2 hele leuke stallen bekeken en daar is het hek tenminste niet op slot. Tong uitsteken

ellesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 09:48

Arabesk schreef:
ik heb een tijd gewoond en gewerkt in BN, maar die stal ken ik niet

Ze zitten aan een doorgaandeweg in Baarle Nassau, de oordeelsestraat.
Vind het ook vreemd dat zo weinig mensen die stalling kennen, volgens mij zitten ze daar nog niet zo lang.
Hun binnenbak zit achter een heel mooi groot landhuis, echt zo'n droomhuis Bloos Maar dat hoort niet bij elkaar.

angela36

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 10:47

ellesje schreef:
Ze zitten aan een doorgaandeweg in Baarle Nassau, de oordeelsestraat.
Vind het ook vreemd dat zo weinig mensen die stalling kennen, volgens mij zitten ze daar nog niet zo lang.
Hun binnenbak zit achter een heel mooi groot landhuis, echt zo'n droomhuis Bloos Maar dat hoort niet bij elkaar.

Hoi Ellesje,

Ik ken die stalling van horen zeggen hier in het dorp.
Ik weet wel dat ze eerst opereerden onder de naam european sport stallen en daar gaan niet zulke goede verhalen van in de rondte.

Ben maar blij dat je nu een andere stalling hebt gevonden, want het zal niet voor niets zijn dat ze nu op een andere plek zitten en een andere naam hebben. Bloos

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:12

ken je toevallig de eigenaars? dat is toevallig jeroen toch niet? zo'n lange smalle blonde?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:19

mag ik de link van hun site ik wil die wel eens zien

angela36

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:26

www.staltechler.com

Heb even gegoogled en ze zijn blijkbaar driftig op zoek naar klanten want ze staan op elk denkbare advertentiesite. Lijst
Eerst voor 225 euro en nu voor maar 150 euries....... Rolleyes

Ik heb ze wel eens voorbij zien gaan hier, maar heb ze zelf niet gesproken. Beetje zigeunertypes vond ik ze . Nerd

angela36

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:50

Zo hee, word ik even aangevallen via een PM. Stoom uit je oren
De directie van stal techler is van mening dat ik hun bedrijf heb geschaadt en dat ik bezig ben met zwartmakerij. Tevens overwegen ze om aangifte te gaan doen van laster/smaad.
Ik dacht dat er ook nog zoiets bestond als vrije meningsuiting?! Lips are sealed
Ik heb geadviseerd om zelf een reactie te plaatsen op dit bericht en heb aangeboden om het bericht voor hen plaatsen als ze hier geen toestemming voor hebben.

Ik kreeg ook nog de mededeling dat er 10 jaar lang een circusartieste op die locatie heeft gezeten die o.a. een zilveren prijs heeft gehad in Monte Carlo i.v.m. met haar act met andalusiers.Zij heeft hier ook destijds Andalusiers verkocht.
Maar dat zegt mij persoonlijk niet zoveel. Clown

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:28

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling "van horen zeggen..." reacties te geven.
TS vraagt om persoonlijke ervaringen, wie die heeft mag ze hier vrijelijk plaatsen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:30

wat een wazige site de stal foto's doen het niet en ik zie ook geen prijzen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:15

heb ook een pm gehad van die stal Haha!

maar ik woon toch te verweg

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:41

angela36 schreef:
Zo hee, word ik even aangevallen via een PM. Stoom uit je oren
De directie van stal techler is van mening dat ik hun bedrijf heb geschaadt en dat ik bezig ben met zwartmakerij. Tevens overwegen ze om aangifte te gaan doen van laster/smaad.

Hahahahaha, nou dan zijn er nog wel een aantal andere bedrijven die bokt en of bokkers kunnen aanklagen wegens laster en smaad op bokt Clown

angela36

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:46

Hierbij de tekst van Stal Techler zoals ze die geplaatst willen hebben:

Stal Techler uit Baarle Nassau is een professionele sport/handelsstal geleid door 2 jonge mensen met als discipline het trainen,uitbrengen van vnl springpaarden voor derden. Wij hebben ons gevestigd op een locatie in Baarle Nassau, een manegecomplex wat vanaf 1995 t/m 2005 is gebruikt door een circusartieste die daar o.a. haar circuspaarden (andalusiers) in training had en ook actief was in de handel van paarden.Wij hebben als Stal Techler het complex overgenomen en er is geen enkele relatie met deze circusartieste noch met andere stallen.
Omdat wij nog enkele boxen vrij hadden besloten wij ons zeer beperkt te richten naar pensionklanten die zoeken naar een rustige stal met voldoende mogelijkheden dagelijks te kunnen rijden.Omdat er veel stallen zijn die hetzelfde doen en het voor slechts een aanvulling is kunnen wij onze tarieven laag houden hetgeen wij ook op een gegeven moment gedaan hebben.Hier is niets mee mee.Wij zagen de discussie aangaande het afsluiten van ons hek en willen daar graag op reageren.Een ieder die klant bij ons wordt krijgt een sleutel om vanaf 10.00 uur in de ochtend tot 23.00 uur in de avond zijn of haar paard te berijden.Wij sluiten het hek af omdat de eigenaren van de sportpaarden willen voorkomen dat ongenode gasten bij hun paarden kunnen komen en wij willen voorkomen dat er spullen verdwijnen.Niet meer en niet minder.En wij hechten aan het maken van een afspraak met nieuwe klanten omdat wij een strak schema hebben en altijd nieuwe klanten een perfecte rondleiding willen geven en ontvangst in onze kantine.Dat Mw. Ellesje hier moeite mee heeft zal best zo zijn maar is nog geen reden om ons bedrijf te omschrijven als onbetrouwbaar.Mensen die oprechte belangstelling hebben kunnen wat ons betreft op zaterdag 13 Januari op onze open dag komen om kennis te maken.De kantine is open van 11.00 uur tot 15.00 uur.Wij hopen hiermee duidelijkheid gegeven te hebben over onze stallen.

Met vriendelijke groeten van alle medewerkers van Stal Techler.

ellesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 13:39

Daar was ik weer, was lekker met vakantie en zag dat ik alweer heeeel veel reacties heb gehad. OK dan!

Net als jullie heb ik ook berichten gehad van de stal, waarin ze mij het zwijgen proberen op te leggen. Lips are sealed
Gelukkig trekken jullie je hier ook weinig van aan.
Ik heb nooit gezegd dat de stalling onbetrouwbaar is, ik vind de gang van zaken gewoon vreemd en daarom wilde ik graag weten wie er ervaring met stal techler had/heeft.
Door dit topic heb ik meerdere negatieve reacties gehad per mail die op dit bericht niet durven te reageren. Dat zegt toch al genoeg? Frusty

techler schreef:
Omdat er veel stallen zijn die hetzelfde doen en het voor slechts een aanvulling is kunnen wij onze tarieven laag houden hetgeen wij ook op een gegeven moment gedaan hebben.

Ook ik vond het vreemd dat ze van 225,- naar 150,- zijn gezakt

Ik heb echt nog nooit gehoord van pensionstalling waarbij alles omheind en op slot zit, maar goed......

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:22

ellesje schreef:
Daar was ik weer, was lekker met vakantie en zag dat ik alweer heeeel veel reacties heb gehad. OK dan!

Net als jullie heb ik ook berichten gehad van de stal, waarin ze mij het zwijgen proberen op te leggen. Lips are sealed
Gelukkig trekken jullie je hier ook weinig van aan.
Ik heb nooit gezegd dat de stalling onbetrouwbaar is, ik vind de gang van zaken gewoon vreemd en daarom wilde ik graag weten wie er ervaring met stal techler had/heeft.
Door dit topic heb ik meerdere negatieve reacties gehad per mail die op dit bericht niet durven te reageren. Dat zegt toch al genoeg? Frusty

techler schreef:
Omdat er veel stallen zijn die hetzelfde doen en het voor slechts een aanvulling is kunnen wij onze tarieven laag houden hetgeen wij ook op een gegeven moment gedaan hebben.

Ook ik vond het vreemd dat ze van 225,- naar 150,- zijn gezakt

Ik heb echt nog nooit gehoord van pensionstalling waarbij alles omheind en op slot zit, maar goed......

dan vind ik het wel raar dat ze mij nog niet hebben aangesproken... vind het spijtig dat ik geen tijd had zaterdag.. had graag een keertje gaan kijken eigenlijk..
verder zullen we er wel niet veel meer van horen hier denk ik

angela36

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:15

ulleke schreef:
dan vind ik het wel raar dat ze mij nog niet hebben aangesproken... vind het spijtig dat ik geen tijd had zaterdag.. had graag een keertje gaan kijken eigenlijk..
verder zullen we er wel niet veel meer van horen hier denk ik

Je kan altijd een keer gaan kijken natuurlijk, misschien hebben ze wel wat dingen veranderd nu ze dit topic hebben gelezen.

Grappig ellesje, ik heb namelijk ook 2 mailtjes gehad van mensen met negatieve ervaringen daar, terwijl ik niet eens de TS ben.