ik weet een hele goeie hoefsmid. die heb ik ook.
ook als er iets met je paard aan de hand is hij ziet het meteen.
mijn paard ook die scheen vergiftigd te zijn dat zag hij aan de hoefen en hij zat tegen hoefbevangenheid aan.. en dat zag hij aan de hoeven lochisch natuurlijk. maar toen ging hij dus kijken met een ding ik weet niet hoe dat heet maar dat is zegmaar een stokje en dan gaat hij daarmee langs zijn hele lichaam en dan buigt het naar buiten als hij daar op die plek pijn heeft of last of iets niet goed zit ofzo.
mijn paard had het dus aan zijn nieren en lever.
we hebben medicijnen gehad ( gratis) en is 2 weken later nog een keer in de avond komen kijken of het over was ( ook gratis heel aardig) en het was over.
dan zal je wel denken wat een gelul maar ik zag ook aan dat paard dat hij niet lekker liep en zich niet goed voelde en aan de ene kant van zijn flank was het ook warmer dan de andere kan.
en mijn moeder zegt: van werkt dat ook bij andere dieren( honden katten ) of mensen??
hij zegt: ja hoor ga maarstaan dan kijk ik wel of jij ergens last van heb. dus mijn moeder gaatstaan en hij gaat met dat ding ( een of ander stokje met steeltje ofzo) gaat hij langs haar lichaam en hij komt bij haar schouder en hij buigt naar buiten en kijken en beetje voelen en hij zegt: je hebt last van je schouder he,? je hebt een slijmbeurs ontstekking".
nou en of je het wil geloven of niet maar ze heeft al heel lang last van der schouder en de dokter zegt ga maar naar fisio en zo wat allemaal niks hielp.
en ze heeft nu medicijnen gehad ( van de hoefsmid) en dat gaat ze nu gebreuken dan. maar ze heeft het gister gehad dus weet nog niet of het werkt, maar ik geloof er niet in.
ik weet ff niet hoe hij heet maar hij is stomdoof maar kan wel goed met hem comeniceren als je hem aankijkt.
ik zal vanaaf ff aan me moeder vragen hoe hij heet en dan zet ik het vanavond wel hier neer.
hij is echt heel goed en ik neem nooit meer een ander.
oh ja nu denk je dat het een dierenarts is maar dat is niet zo hij is ook een hele goeie hoefsmid want dat paard van mij heeft platvoeten en is hij nu helemaal aan het corrigeren en je ziet echt al veel verbetering terwijl die vorige hoefsmid er ook al een tijd mee bezig was maar zag geen verbetering.
zal vanavond ff vrage zijn naam.