hoi hoi!!!
ik ben sylvana. ik ben een meisje van 15 jaar. zoals in de titel al vermeld, ben ik op zoek
naar werk. ik kan elke dag en heb heel erg veel ervaring met dieren, paarden (hieronder meer over).
ik hoef niet veel geld voor het werk te hebben, ik vind het leuk om met de dieren te werken.
nu volgt info over mijn paarden ervaring:
ik ben opgegroeid tussen de paarden en pony's, maar ben echt gaan paardrijden op m'n achtste. ik rijdt nu dus ruim 7 jaar. ik rij op manege hestar in de gevorderde les. tegenwoordig doe ik ook weer mee met wedstrijden. onze manege zit bij de FNRS. daar zit ik in de F7B.
ik heb een aantal maanden geleden ook mijn CBR 1 gedaan en afgelopen week ook CBR2 afgerond. dat bestaat bij de FNRS ook nog uit CBR3.
voordat ik ben gaan paardrijden was ik vaak bij paarden te vinden, om te
poetsen enzo. dus poetservaring heb ik al jaaarrreeenn!!!!
ik heb ook ervaring met het springen. ik heb een aantal weken in een springles gezeten, tot dat ik van manege ging verwisselen. nu springen we bij ons nog wel regelmatig in de lessen.
verdere dingen dat ik nog o.a. kan:
- poetsen
- voeren
- longeren
- losgooien / binnenhalen
- stappen aan de hand (hogere tempo's ook)
- afspuiten
- berijden natuurlijk (dressuur/springen)
- enz.
verdere info:
ik heb een jaar of twee vrijwillig gewerkt op de kinderboerderij bij mij in de buurt. daar was ik elke dag.
verder heb ik nog administratie ervaring en ik werk nu tijdelijk in een winkel. daar worden ijs, broodjes, enz. geserveerd...
ik hoop dat iemand iets voor mij heeft.
groetjes sylvana