kan iemand mij een adres geven van goede dierenklinieken in de buurt van Brugge. Mag ook een dierenartsenpraktijk zijn. Het moet echt in de buurt van Brugge zijn. Antwerpen is te ver. Wie kan mij helpen?
En wie heeft er ervaringen met de kliniek causus?
Moet je stage lopen in een dierenkliniek waar ze soms behoorlijk ernstige gevallen krijgen of is het voor je paard of ander huisdier? Goede dierenklinieken voor paarden in west-vlaanderen weet ik niet. De beste die ik ken zijn ofwel Merelbeke en dus de universitaire faculteit (moet je wel tegen die bendes studenten kunnen) ofwel De bosdreef in Moerbeke-waas. Bedoel je gewone dierenartsen praktijken die kleine operaties aankunnen dan zit er eentje in Oudenburg (of dat Causus is weet ik niet zo direct). Torhout heeft er nu ook eentje of er in Brugge zelf eentje is weet ik niet.
Ik wou in causus mijn stage doen. Zag er een uber toffe kliniek uit op de website. Toen ik ging kijken was ik er eigelijk in teleurgesteld. Maar verder geen ervaring daar. Ben alleen gekend regio antwerpen en oost-vlaanderen
wij gingen altijd naar tom marien die is ook super goed ik dacht alleen dat hij wel in de buurt van antwerpen zat ik rijd er zo heen maar het plaatsje weet ik zo ff niet meer