Via deze weg wil ik jullie om hulp vragen. Al enige tijd (1 jaar) ben ik met mijn paardje bezig met NH. Tot nu toe was de intensiteit van mijn lessen erg laag. Omdat mijn paardje erg dominant is en nu meer karakter gaat vormen (3.5 jr) wil ik de lessen intensiteit opvoeren naar 1x per week.
Omdat ze erg dominant is en al een paar keer heeft gesteigerd ed. naar mij toe ben ik mijn vertrouwen een beetje kwijt geraakt…..

Echter wil ik maar moet ik voor mijn gevoel ook doorgaan met trainen van mijn paardje en mij zelf om zo duidelijk naar haar toe te zijn. Nu zij weggaat kan dat dus niet en ik weet ook niemand bij mij in de buurt die met paarden en NH bezig is en zou willen helpen. Echter heb ik gewoon begeleiding nodig omdat reeds het een en ander is voorgevallen zoals ik al zei en ik dus mijn vertrouwen weer moet terug krijgen. Dit doe ik het liefst met iemand die al reeds wat ervaring heeft in NH en het leuk vindt om mij te helpen. Ik ben woonachtig in de buurt van Eindhoven….dus wie oo wie wil mij en mijn paardje helpen??
De lijst van NH-instructeurs heb ik ook al bekeken maar daarvan is niemand woonachtig in de buurt van Eindhoven. Het hoeft voor mij niet persee een instructeur te zijn het mag ook iemand anders zijn met een eigen paardje en die hier ook mee bezig is.
THANX alvast
p.s weet iemand ook weer het topic waarin de datum en staat tijd over een schrik- en obstakeltraining curusu….. je paard tot een politiepaard trainen?? Ik heb gezocht maar kan ‘m niet meer vinden