Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ravellie schreef:Ik heb dus tussen Mark en Amer
Maar als ik echt problemen heb ( zoals het hoeven trauma..) dan gaan we naar kliniek Visdonk in Roosendaal
cynthiar schreef:Welke DA uit Dordrecht stopt ermee dan?
neetje86 schreef:cynthiar schreef:Welke DA uit Dordrecht stopt ermee dan?
heel de praktijk drechtstreek.
dus molenaar, v/d linde enz.
edit: alleen voor paarden dan. ze gaan zich meer richten op kleine huisdieren.
neetje86 schreef:De mensen uit drechtstreek weten het ondertussen allemaal al denk ik, onze da houd er mee op. En hier ben ik natuurlijk helemaal niet blij mee want ik vond het een goede praktijk.
nu mijn vraag wat is nog meer een goede praktijk hier in de omgeving?
de meeste gaan naar ridderkerk maar daar heb ik veel negative verhalen over gehoord.
Citaat:Niet echt een gemis. Stelletje pruters![]()
Charlotte en Emilieke ter Haar zijn echt heel erg goed. De laatst genoemde heeft een tijd geleden bij ons op stal een pony ingeslapen en ze was heel netjes tegen mens en dier. Ook kreeg de eigenaresse de volgende dag een condoleancekaartje van haar. Dat vond ik echt super van dr.![]()
Charlotte kon bij mij niet meer stuk nadat ze Nor geholpen had. Waar vd Linden bleef hangen ging zij verder.
Ik zal er niet om rouwen als die eikels ermee stoppen.
Barcelano schreef:neetje86 schreef:De mensen uit drechtstreek weten het ondertussen allemaal al denk ik, onze da houd er mee op. En hier ben ik natuurlijk helemaal niet blij mee want ik vond het een goede praktijk.
nu mijn vraag wat is nog meer een goede praktijk hier in de omgeving?
de meeste gaan naar ridderkerk maar daar heb ik veel negative verhalen over gehoord.
Drechtstreek ben ik nooit echt van kapot geweest die kunnen zich inderdaad beter met huisdieren bezig houden.
Ik bel meestal ridderkerk...
Ben er wel tot nu toe tevreden mee.
Mischien moet je het anders even aan je instructeur vragen