Gezocht instructie regio Lochem, Zutphen, Deventer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

branki

Gezocht instructie regio Lochem, Zutphen, Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 21:30

Ik heb een zeer goede instructrice gehad die volgens de klassieke methode lesgaf. Dit sprak mij erg aan. Maar helaas heeft zij alleen een buitenbak en kan er 's winters daardoor vaak niet worden gereden.

Aangezien mijn paard waarschijnlijk atactisch is, wil ik het lessen weer gaan oppakken. Daarom ben ik op zoek naar een ervaren instructeur/instructrice die mij kan begeleiden. En bij voorkeur iemand die een binnenbak ter beschikking heeft.

Ik heb geen ambities om wedstrijden te rijden (tenminste geen dressuur), maar wil een gezond, sterk en soepel paard krijgen en houden. Mijn paard hoeft dan ook absoluut niet in de krul te lopen, maar moet wel leren zijn lichaam goed te gebruiken.

Wie weet iemand die mij hierbij kan helpen?

Anoniem

Re: Gezocht instructie regio Lochem, Zutphen, Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:32

Je zou Nimber een PM kunnen sturen, zij zit in Bathmen, geeft les en heeft een binnenbak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 15:59

Yep, die schoot mij ook meteen te binnen. En ervaring met een attactisch paard; haar paard was attactisch en door de veeartsen ' afgeschreven' maar Kim heeft 'm met geduld, goede training en uitstekend inzicht toch maar even mooi naar het Z gereden.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:09

En ik biedt mezelf aan. Ik heb binnenbank tot beschikking in Lettele, heb Deurne afgerond en nog plek voor paar lesjes.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 11:10

Sonja schreef:
Yep, die schoot mij ook meteen te binnen. En ervaring met een attactisch paard; haar paard was attactisch en door de veeartsen ' afgeschreven' maar Kim heeft 'm met geduld, goede training en uitstekend inzicht toch maar even mooi naar het Z gereden.

OP dit moment zou ik haar daar even niet over pb-en aangezien haar moeder heel ernstig ziek is op het moment en het er niet goed uitziet voor haar. Erg sneu alllemaal, Kim heeft al zon pech dit jaar.