Gez prof fotograaf voor ong 50 paarden stand en beweging

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Romy18

Gez prof fotograaf voor ong 50 paarden stand en beweging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 20:19

Zoals de titel al zegt zijn wij 3e jaars leerlingen managment paardenhouderij op zoek naar een proffesioneel fotograaf die op 2 a 3 data van ongeveer 50 paarden stand en beweging foto's kan maken deze foto's hebben wij nodig om deze paarden de promoten voor een door ons georganiseerde verkoopdag de foto's zouden in een boekje en op de website komen te staan.
Wie zou dit willen en kunnen doen? (natuurlijk tegen betaling) Lokatie is manege de buitenhorst in Oosteind.

Foto's moeten binnen gemaakt worden, foto's op stand dus open, niet onderstandig etc, scherpe foto's van vrijspringen, vrijbewegen, dressuur of springen onder de man op het juiste moment gemaakt, voor de stand foto's willen we alle paarden het zelfde waarschijnlijk voor een stro achtergrond, foto's moeten digitaal geleverd kunnen worden.

Graag reactie via pb met prijsopgaven, website of in ieder geval met soort gelijke foto's als we zoeken.

Tot horens

MVG Romy van der Linden

Romy18

Re: Gez prof fotograaf voor ong 50 paarden stand en beweging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 22:42

De data zijn waarschijnlijk 15 dec vrijdag avond en 16 dec zaterdag morgen en dan nog een extra data deze staat nog niet vast. Niemand die ons kan helpen?

Greetz

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:30

Waar ligt Oosteind?

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 12:19

Oosteind is Noord- Brabant ongeveer 20min bij Breda vandaan.

Greetz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 21:46

Moeten echt alle foto's binnen gemaakt worden, en hoe is de belichting daar (voorbeeldfoto oid)? Lachen

Ik ben overigens geen proff. fotograaf, maar je zou in de link in m'n onderschrift kunnen kijken of evt. PB'en voor voorbeeldfoto's Ja

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 18:18

Hey hey

we zitten een beetje met het probleem qua weer december is niet echt heel betrouwbaar of het droog blijft.. verder zitten we met een hoop jonge paarden en het vrijspringen dus binnen is veiliger. plus de vrijdag avond dan is het gewoon donker buiten dus kunnen we buiten niets en we willen alle standfoto's zoveel mogelijk met de zelfde achtergrond. Belichting is in de binnebak wel ok ligt een splinter nieuwe achterberg bodem in de binnenbak die ik denk 25 bij 55 of zo is. Ik zal eens even kijken of ik een foto kan vinden.
Afbeelding

starpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:28

ik geef zelf toch meer de voorkeur om buiten foto's te maken. binnemn krijg je vaak een heel geel effect als de belichting niet oke is!
mijn foto's kun je bewonderen op www.wesselfotografie.web-log.nl

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 16:01

Topic mag gesloten worden aub.