Ik ben een enorme fan van Erik geworden door de geweldige resultaten die hij bij mijn paarden en paarden van kennissen geboekt heeft.
Ik ben uit pure wanhoop naar Erik gegaan. Ik had een ruin die opeens op de grond kon vallen doordat hij volledig door zijn achterhand zakte. Na meer dan een half jaar dierenarts bezoeken (gerenomeerde klinieken) konden ze me nog niet uitleggen wat er aan de hand was en een oplossing kwam dus ook niet. Toen hoorde ik van een kennis over Erik en ben daar heen gegaan. Mijn ruin had een bijna dwarslaesie waardoor hij op het moment van vallen zijn zenuwen blokkeerde waardoor hij de controle verloor. Na een heleboel behandelingen (en ook zelf veel smeren en doen) en 3 maanden rust, is het goed gekomen. Hij heeft zelfs weer zonder problemen Z gelopen.
Toen kwam mijn huidige paard, die kon op een gegeven moment geen appuyement meer lopen. DA constateerde 2 schieffels die na 2 maanden inactief waren en nog steeds kon hij geen appuyement meer lopen. Ook hem naar Laarakker gestuurd en hij had een scheef bekken en een tegengesteld scheefstaande schouders. Die zijn recht gezet en hij liep toen weer volledig zuiver zijn appuyementen door. Hij zal binnenkort weer gaan omdat hij nu al een half jaar op rust staat door 2 na elkaar gekomen blessures (peesblessure en een 'te vaak verzwikte kogel') en ik hem nu in 1x in balans wil hebben voor er weer een blessure tegen aan komt.
De laatste is de haf van mijn zus. Deze haf heeft zomerexceem, maar ging erheen omdat ze maar bleef hoesten (en nog wat checkdingen) en daarvan is verklaard dat het hoesten kwam door haar type (houttype) omdat ze verkeerd eten kreeg zette ze insuline aan de binnenkant van haar longen vast. Het slijt nu heel langzaam weg, maar ben erg blij dat te weten