Ik zoek een goede zadelmaker (dus niet een zadel verkoper! a la Divoza oid

Géén Van Triest, maar wel andere namen dus

In overijssel/Drenthe/ bovenste stukje Gelderland.
Wie o wie heeft er ervaringen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rais schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuw zadel over 3 weken komt hulsebos langs om een zadel aan te meten (ik weet dat er meerdere topics over hulsebos gaan, maar ik wil graag mijn eigen mening vorming en als ik niet tevreden ben over hulsebos laat ik Daaleman komen en als ik daar niet tevreden over ben kijk ik gewoon rustig verder.
Rais schreef:@ mistral94 en Alina:
Ik ken 2 mensen die beide een Hulsebos zadel hebben en deze liggen perfect op hun paarden. De mensen waar ik het over heb zijn zeer kritisch vooral op alles wat betrekking heeft tot hun paarden.
Ik weet ook wat een verkeerd zadel met een paard kan doen, ik denk dat ik dat inmiddels wel mag zeggen. Ik laat Hulsebos komen zodat ik mijn eigen mening kan vormen. Wel zou ik graag jullie ervaringen willen weten (kunnen jullie mij deze PBen?) Ik zeg ook in mijn vorige post dat ik, wanneer ik niet tevreden ben rustig verder kijk.
Sting schreef:
linky schreef:dat is ook een leerling van Aat van Triest die dacht dat hij het vak na een paar maanden wel kende..........................