ik ben op zoek naar een ponykamp dat voor de aankomende zomer nog begeleiders nodig heeft. ik heb veel ervaring maar verder geen diploma's en ruiterbewijs ofzo. is er hier iemand die ponykampen geeft en nog iemand nodig heeft, of iemand weet waar ze nog hulp kunnen gebruiken?
ook voor meer info ed kun je natuurlijk een berichtje achterlaten
Hier heb ik ook een aantal jaren begeleid. Erg leuk om te doen! Je krijgt een opleiding van hen tot reisleider. Je moet wel minimaal 4 weken beschikbaar zijn.
www.hetlamoen.nl Als je ervaring hebt, ben je welkom om je aan te melden (ook als je nog geen ervaring hebt trouwens). het verschilt erg per jaar of er extra begeleiders nodig zijn; soms melden zich er teveel aan en soms te weinig, maar als je er snel bij bent komt het wel goed Het is trouwens op vrijwillige basis, maar erg gezellig en persoonlijk. Ik doe het al 6 jaar, elke zomer 2 weken. Je kunt zelf aangeven welke weken je beschikbaar bent. Ook als vliegende keep (hulpleiding) ben je zeker welkom, je springt dan in waar nodig is. Instructeursbewijs, ruiterbewijs en dergelijke is niet nodig, wel ouder dan 18 jaar.