Wegens omstandigheden moet ik mijn huidige stalling per 30 november verlaten. Is er iemand die op korte termijn iets voor mij weet, liefst in de buurt van Spijkenisse, Zuidland en evt. Hoogvliet.
Het gaat om een Engels volbloed merrie, geen stalondeugden en gemakkelijk met andere paarden.
Je zult moeten gaan rondbellen neem ik aan. HC Simonshaven - Simonshaven Stal de Ronde - Zwartewaal Manege Helvoet - Hellevoetsluis Stal Albers - Oudenhoorn Vd Kooij - Oudenhoorn Roos - Oudenhoorn
Ook op marktplaats staan genoeg stallen vrij. Succes!
Wij hebben op een kleinschalige pensionstal in Rhoon een stal vrij.
kosten bedragen €270 per maand. Dit is incl voeren, mesten, kuil, stro en in de zomermaanden buiten zetten. We hebben een goed gedraineerde en verlichte 20x40 buiten bak en een 13x20 losgooibak. Stallen zijn lichte ventilerende stallen van 3x3. Ook ontworming zit bij de prijs inbegrepen. 's Zomers staan ze paarden overdag op de wei, dit, samen met het uitmesten en voeren, wordt allemaal gedaan door de staleigenaar.
Deze informatie heb ik inderdaad op MP zien staan.Maar heb inmiddels een stal gevonden (buitenstal) want daar was ik naar op zoek. Iniedergeval bedankt.