Bel Olav Fränzel eens (nee hoor, gewoon een nederlander!). Zijn telefoonnummer vind je op z'n website www.equinedental.nl Je zult verbaast staan van z'n werk. Olav is een wonder met (alle soorten) paarden. Verdooft ook nooit paarden want dat is bij hem niet nodig (en ik kan het weten met mijn knollie, die moest altijd verdoofd worden en bij Olav blijft hij zo rustig! Die man hééft iets met paarden!!). Als je het goed wil doen voor jezelf en je paard, bel hem dan maar. Een behandeling (incl. voorrijkosten) kost 45,-. Ik had er in ieder geval echt een super goed gevoel over.
Jeroen Boots in Oud-Gastel, dat is in Brabant. Hij is hier paar maanden geleden ook geweest en ben super tevreden, hij gaat netjes met de paarden om en heel rustig! Ik hoor eigenlijk alleen goede ervaringen over hem.
Kooijmans kwam eerst ook bij mij, maar mijn ervaring is minder positief (hij heeft mijn paard ook gesedeert). Kan natuurlijk een gevalletje van "pech" geweest zijn. Ik merk wel dat mijn paard zich bij Olav Fränzel 100% op z'n gemak voelt, wat bij Kooijmans niet zo was.