MIjn vriendin en ik hebben haar ook laten komen Mijn vriendin voor 2 daaleman zadel op maat maken ik en een zadel van haar (Stubben) Op maat gemaakt. Nu paste uiteindelijk de stubben niet en de zadels van mijn vriendin waren helemaal uit model. 1 kussens veel dikker als de andere en helemaal scheef. Het andere zadel was verbreed volgens haar maar hij knelde verschrikkelijk bij de schoft.
Ik had hem via internet mn zadel verkocht, het was bijna 2 uur rijden, gecombineerd met winkelen in een grote stad in de buurt. Het was een Barnsby goed kwaliteitszadel, we hadden 250 euro afgesproken, was al aan de lage kant maar wou er echt van af en nu was ik niet afhankelijk of het zadel zou passen.. Kom ik daar had ie ineens allerlei dingen die niet goed zouden zijn enzo... Kreeg ik er nog maar 100 euro voor.. nou ik toch daar was wou k m kwijt ook dus het het maar gedaan maar later wel echt spijt van gezet.. Afzetters vind ik het want ze hebben dat zadel echt wel boven de 300 doorverkocht...
Ze wou mij een zogenaamde op maat gemaakte stubben verkopen. Ik wachten tot zehem klaar had had. Ik ermee rijden helemaal niet op maat en wou ze 800 eur ovoor hebben en hij was al vet oud. NIet te geloven....
zaten ook nog verrotte singelstoten aan die los lieten van elkaar. Dus als ik dat zadel genomen had had ik na een tijdje aan elke kant 4 stoten. echt niet grappig...
es1989
Geplaatst: 09-06-09 15:31
ik heb een goeie ervaring met zadelmakerij de oldematen . ze heeft bij mijn paard met een rugprobleem een echt aangepast zadel aangemeten helemaal nieuw en lag mooi stabiel , na dat ik dit zadel heb gekocht liep ze een heel stuk beter . IEDEREEN KAN HET WEL EENS FOUT HEBBEN ZELFS EEN DIEREN ARTS WE ZIJN TENSLOTTE ALLEMAAL MAAR MENSEN . als je een zadel koopt kost het wat en wil je er ook iets voor terug hebben en ik heb dan met haar een goeie er varing maar je komt er pas achter als je iemand een keer hebt gehad .