Ervaring met zadelpas service Tweespan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Ervaring met zadelpas service Tweespan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 09:47

Heey,
Ik ben/ga op zoek naar een nieuw zadel voor mijn fries. Ik ben van plan om eens een fryso zadel te proberen. Dus ik dacht dan vraag ik of Tweespan ( www.tweespan.com) langs wil komen, want zij verkopen niet alleen fryso zadels maar ook ''gewone'' zadels. Dus dan heb ik alle keus. Maar wie heeft er hier nog meer een zadel bij hun gekocht? En wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Groetjes Barbara

Anoniem

Re: Ervaring met zadelpas service Tweespan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:48

HAR --> EA GZ DI.

Topics omhoogschoppen is niet toegestaan btw Lachen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:14

Pb Gijs eens, zij heeft een, slechte overigens, ervaring met Tweespan.. nog geen paar dagen geleden!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 00:42

pb rakkertje13 eens die heeft er een kieffer gekocht Lachen

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 09:54

Ik heb goede ervaringen met de Heuvelhoeve zadelpasservice.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 12:03

Een vriendin van mij laat ze vd week komen om een zadel op maat te laten maken.. Volgens mij was ze wel helemaal weg van het proefzadel, van fryso en heeft toen besloten om ze te laten komen..

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 14:39

Fryso is het huismerk van Tweespan. Ik ken verschillende mensen die er 1 hebben laten aanmeten en die zijn erg tevreden over hun zadel !

Tweespan als rutiersportzaak opzich vind ik een fijne winkel, vriendelijk personeel en een goede service, erg klantgericht.

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:16

ik heb een hele slechte ervaring met het tweespan. Ik heb een tijdje een fries gereden voor iemand. Die had ook een fryso zadel dat was veel te klein (was door hun aangemeten) dus tweespan laten komen voor een nieuw zadel hun helemaal gemeten moest speciaal gemaakt worden. Drie maanden later was het zadel er nou het paste voor geen meter. DIe mensen gekomen om het ''passend te maken'' nou na twee uur was het nog niet passend. en toen weer voor een ieuw zadel weer drie maanden wachten. Uiteindelijk lag dat zadel wel redelijk maar ja na 6 maanden zonder zadel te hebben gezeten word het wel eens tijd. EN het was omdat ik gelukkig zelf wel redelijk verstand heb van zadels en bleef volhouden dat het niet paste dat ze het toch eindelijk toegaven. Aan een leek hadden ze het zo verkocht. Het zadel lag helemaal achterover en lag echt voor geen meter.

Tsaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:11

Ik heb goede ervaringen met tweespan. Ik heb een KN zadel bij tweespan gekocht ben er heel tevreden mee. Hij past perfect en ik heb hem in de 4 jaar dat ik hem nu heb maar 1 keer hoeven op te vullen. Wel laat ik elk half jaar het zadel controleren. Je weet maar nooit.

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 13:14

Ken alleen de zadelpasservice van Hypoplaza. Die hebben geen Fryso, maar wel kundig personeel en een breed scala aan zadels. Die zou je altijd eens kunnen bellen.

Herilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 13:17

Ik heb mijn zadel ook bij Tweespan vandaan, prima service! Zat een singel bij, maar mijn paard kreeg daar schuurplekken van. Ondanks dat ik de singel al had gebruikt, mocht ik gewoon een andere komen halen. Ook mocht ik 3 zadels mee naar huis nemen om een weekje te proberen.