Ik ben op zoek naar een manege waar we een strandrit kunnen maken. We nemen geen eigen paarden mee. Weet iemand een manege langs het strand waar dat mogelijk is?
Manege Meeuwenoord is volgens mij gestopt met het strandritten. En ik rijd zelf bij manege smit, ik vind het een erg leuke en kleinschalige manege. Voor meer informatie kun je op hun site kijken, www.manegesmit.nl en in de manegehuiskamer loopt ook een manege smit topic.
Manege meeuwenoord is inderdaad privé-eigendom, en wordt waarschijnlijk over een tijdje ook afgebroken..
Manege bakker en manege smit in noordwijkerhout kun je inderdaad buitenritten (strandritten) maken. Ook evt. dagtochten bij manege Bakker (bij smit weet ik het niet). Zelf heb ik 3 jaar bij manege bakker gereden, en vind het een leuke manege. Niet echt nummer 1 als het gaat om les oid, maar gewoon een leuke manege. Leuke paarden, en leuke ritten.
Manege Smit heb ik zelf maar een paar keer gereden en vind dat er weinig verschil in zit. Behalve dat ik persoonlijk de lessen bij Smit beter vind, en het er wat netter uitziet. Maar ik vind dat manege Smit minder gezellig is, en de lessen/ritten bij Bakker zijn goedkoper..
Bakker Smit Ik weet niet of je überhaupt van plan was om bij 1 van deze 2 maneges een keer te gaan rijden, maar ik denk, ik zeg 'ns wat 'nuttigs'
Net wat Aise zegt Manege Grol. Het is een erg gezellige, wel grote manege. Met leuke paarden. Vooral nu er niet zoveel ritten zijn, zijn ze lekker voorwaarts. De ritten duren 1 1/2 uur en kosten ik geloof 18,50. Je wordt begeleidt door een of 2 begeleiders, hangt af van de grote van de groep. Je moet wel van te voren reserveren. Ik moet zeggen, ik ben over deze manege wel bevooroordeeld, want ik kom hier iedere dag, onze pony staat hier
Manege van Poelenburgh is heel goed en als je zou willen kan je daar ook nog vollemaansritten maken (weet niet of dat nu ook nog is maar in de zomer kon dat in elk geval wel) www.poelenburgh.nl Ik heb er hele goede ervaringen mee de paarden zijn ook erg betrouwbaar
manege de ijslander in biggekerke (zeeland) dat is echt super! voor 30 euro een 2 tot 2.5 uur strandrit als het niet langer is! Ik heb het al 2x gedaan, moet je ook echt doen is zo super!
Ik ben al een aantal keer bij Grol geweest in Renesse, heb daar heerlijke ritten gemaakt. Was verder niet overal super over te spreken, maar het is zeker niet slecht en de ritten zijn super!