Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Luckystory schreef:Als hij al in de Bosdreef geweest is, waarom dan niet even terug naar daar gaan?
Die kunnen echt wel heel mooie digitale foto's maken en zeker ook een stuk goedkoper dan de prijs die je daar noemt.
geloof me..
benangelique schreef:ik zou ook voor bodegraven gaan. goede kliniek, de juiste apparatur en vooral.. de juiste artsen die weten hoe ze met mens en paard om moeten gaan.
KiWiKo schreef:ze willen graag vervolg.......... en dat kost natuurlijk geld........
maar ik ga nergens anders meer heen dan naar Bodegraven
KiWiKo schreef:ze willen graag vervolg.......... en dat kost natuurlijk geld........
maar ik ga nergens anders meer heen dan naar Bodegraven
Hele goede kliniek, aardige dierenartsen. De manege waar ik rij heeft ook Bodegraven als dierenarts en bij ons doen ze alleen het hoog nodige zeg maar, ze zullen niet proberen om er een extra slaatje uit te slaan. Maar bij mensen waarvan ze weten dat die alles voor hun paard over hebben en er het geld voor hebben zijn ze wat makkelijker met het maken van extra afspraken en een opname hier en een poedertje daar. Voor de rest echt een super kliniek!