Stage voor 1 week

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Stage voor 1 week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 16:30

Ik moet voor de 4e klas VWO dit jaar 1 week; 6 of 7 dagen
(weet niet precies, ik heb de opdracht nog niet binnen maar mijn zus moest vorig jaar ook)
een stage doen en ik wil graag iets leuks met paarden doen. Het is dus voor een weekje, onbetaald volgens mij ergens in april ofzo.
Ik zoek een bedrijf zoals een paardenmelkerij, -fokkerij, -handelsstal, -renbaan waar ik meerdere dingen kan doen zoals uitmesten, wandelen met paarden, borstelen, voeren, opzadelen, enz. Ik ben dan 16 jaar, ik heb twee eigen ponies (arabier en ijslander) en heb 8 jaar ervaring met paarden.

als jullie iets weten in Groningen, (het liefst die)
Drenthe of Friesland, Pb me.

moravita

Re: Stage voor 1 week

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 23:24

Je zou eens op onze site kunnen kijken of het je leuk zou lijken om bij ons stage te lopen. Zo ja kun je een sollicitatie sturen met cv en de reden waarom je bij ons wilt komen. Graag ook met wanneer. Je kunt intern. Groetjes Aletta

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:22

Hi. We zagen je oproepje op bokt. Misschien lijkt ons bedrijf je wat? Kijk maar even op de website en zo ja stuur je dan een pb?
Groetjes Aletta Duivenvoorden
www.moravita.com

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:39

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:57

kijk eens op de site van leen en gerda hakker ... misschien kunnen hun wel een stagaire gebruiken !

http://www.stal-hakker.nl/

ze hebben friese paarden voornamelijk.. doen rijden,mennen,fokken en opfok enz. ook zadelmak maken en trainen enz. erg aardige mensen !

de stal heet stal hakker. en zit in drenthe ( vledderveen )