Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quinoa schreef:Hallo,
Misschien een hele brutale vraag.
Wie gaat volgend jaar de jonge paarden training doen bij emiel voest, komt uit het noorden des lands en heeft een plaatsje over in de trailer??
Ik wil de cursus (misschien) gaan doen, maar heb absoluut geen vervoer, daarentegen vind ik het wel gezellig om met iemand te gaan waar ik bijv. de slaapplaats ook mee kan delen.
Ik ben 25 jaar en woon in valthermond.
ikke schreef:quinoa schreef:Hallo,
Misschien een hele brutale vraag.
Wie gaat volgend jaar de jonge paarden training doen bij emiel voest, komt uit het noorden des lands en heeft een plaatsje over in de trailer??
Ik wil de cursus (misschien) gaan doen, maar heb absoluut geen vervoer, daarentegen vind ik het wel gezellig om met iemand te gaan waar ik bijv. de slaapplaats ook mee kan delen.
Ik ben 25 jaar en woon in valthermond.
Hhmm, als ik met een jong paard in Valthermond zou wonen, dan wist ik het wel, dan ging ik NIET naar Emiel, maar "iets" dichterbij en naar het oosten..........
Daar woont een goede vriendin van me en die heeft toch wel iets meer kijk op een goed lopend paard.
NVVR-lid? dan kun je haar opzoeken in de ledenlijst, ze doet ook de ledenadministratie, namelijk.
Navanja schreef:ik snap je verhaal niet helemaal waarom zou je met een jong paard niet naar emiel gaan? en iets meer kijk op een goed lopend paard wat bedoel je daarmee dan?
Navanja schreef:ik snap je verhaal niet helemaal waarom zou je met een jong paard niet naar emiel gaan? en iets meer kijk op een goed lopend paard wat bedoel je daarmee dan?
Antheman schreef:Navanja schreef:ik snap je verhaal niet helemaal waarom zou je met een jong paard niet naar emiel gaan? en iets meer kijk op een goed lopend paard wat bedoel je daarmee dan?
Precies.
Gewoon lekker naar Emiel gaan. Die man doet hartstikke goede dingen. Het is voor de TS jammer dat hij verhuisd is, anders zat hij nog enigszins in de buurt.
Vlinder32 schreef:ik snap je verhaal niet helemaal waarom zou je met een jong paard niet naar emiel gaan? en iets meer kijk op een goed lopend paard wat bedoel je daarmee dan?
Vast reclame voor iemand anders ...... een vriendin zo te lezen
Emiel staat goed bekend !
ikke schreef:Vlinder32 schreef:ik snap je verhaal niet helemaal waarom zou je met een jong paard niet naar emiel gaan? en iets meer kijk op een goed lopend paard wat bedoel je daarmee dan?
Vast reclame voor iemand anders ...... een vriendin zo te lezen
Emiel staat goed bekend !
Het feit dat een ander beter is, maakt Emiel niet slecht. Maar als ik moet kiezen tussen goed en beter, ga ik voor beter. Daarbij is deze persoon niet te beroerd om te reizen en gewoon regelmatig les te komen geven. En juist die regelmaat is nodig om ergens te komen, zeker met een jong paard.
Een paard wat goed loopt, loopt van achter naar voren. DAT is de basis, die zou elk paard mee moeten krijgen. En nee, daarvoor hoef je er niet op te zitten, ook aan de hand kun je je paard trainen om correct van achter naar voor te lopen. Maar dat jeer je hem niet in een weekend, niet in een week en zelfs niet in een maand. Maar als je de twee á drie maanden die grofweg nodig zijn, ook neemt en gebruikt, dan is het resultaat er en DAT resultaat neem je de rest van z'n leven mee.........