[GZ] Dressuur-en springinstructie in ZH

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

[GZ] Dressuur-en springinstructie in ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 11:53

Hallo bokkers,

Ik ben op zoek naar een instructeur of instructrice, die mij en mijn verzorgpaard les wil geven. Hij staat in Noordwijk, dat is bij Leiden. Vanaf deze maand ga ik hem starten in de B, en we zijn dus (nog? Knipoog ) geen topcombinatie. Ik zoek dus ook niet iemand die les geeft op een niveau van Anky oid, en liefst ook niet met de prijzen die Anky vraagt Tong uitsteken

Gewoon een gezellige instructeur/trice, die zelf ook goed kan rijden, waar ik veel van kan leren op een manier waar mijn paard het ook mee eens is.
Springen doen we ook érg graag, dus het zou heel leuk zijn als mijn toekomstige instructeur daar ook les in kan geven, of iemand die juist alleen springles geeft.

Ik moet het zelf betalen, dus heb niets aan bedragen van 40 euro per uur, hoe goed ik dan ook les krijg Lachen

We hebben een érge fijne 20X60 binnenbak, dus geen gekleum in de winter, of gerommel met hoge regenlaarzen tegen een bak die meer wegheeft van een zwembad..
Weet jij iemand, of geef je zelf les, reageer dan, pb me of email me! Alle tips zijn welkom!

Groetjes, Joyce&Lester

ijsklontje

Re: [GZ] Dressuur-en springinstructie in ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:33

pb suelza eens