[GZ] Adres voor gezelschapspaard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

[GZ] Adres voor gezelschapspaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 13:53

Nu, een half jaartje na de vreselijke diagnose van mijn DA ben ik zo ver dat ik "afstand" kan doen van mijn paard.
Ik zoek voor haar, alleen voor een heel, heel goed tehuis, een plek waar ze oud mag worden. Plek waar ze komt te staan wordt gecontroleerd en ik moet ook de mogelijkheid hebben haar te bezoeken als ik dat wil. Eea moet ook contractueel vastgelegd mogen worden. Laat je hier niet door afschrikken. Ik wil namelijk alleen maar zeker weten dat ze goed terecht komt en er nooit meer op haar gereden wordt.
Het gaat om een 9-jarige merrie (nu en dan een veulentje fokken is geen medisch bezwaar volgens mijn DA) met een ernstige rugblessure. Zij kan en mag absoluut NIET meer bereden worden.

Weet je iets of zoek je zelf een gezelschapspaard? Pb mij voor meer informatie.

Eilandje

Re: [GZ] Adres voor gezelschapspaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 08:52

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 11:01

Eilandje, dank je. Ik ben bekend met thequardianofhorses. Het is alleen wel zo dat zij een wachtlijst hebben, dus ik probeer het ook zelf.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:46

er is een opvanghuis voor paarden in leusden-zuid. ik ben er wel eens geweest, en ze worden super verzorgd daar. hele jaar door weidegang.
het paard blijft dan van jou, en je betaalt een bijdrage in de kosten (weet niet precies hoeveel per maand).
voor meer info kun je me pm'en. weet niet of je zoiets zoekt, want hierbij doe je dus niet afstand van je paard...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 20:44

Mijn paard heeft een superplek gevonden! Daarom een slotje.