Hallo allemaal,
Ik ben sylvia , 21 jaar oud
Ik heb al een aantal keer een periode in het buitenland gewerkt ( niet met paarden)
Het bevalt me prima, ik hou van werken, andere culturen en leren
Ik ben momenteel werkzaam in een administratieve functie, gaat allemaal prima maar ik mis iets en dat is uitdaging, tuurlijk is alles in het begin een uitdaging, maar het is gewoon niks voor mij om 9 uur op mijn kont te zitten..
Ik hou van werken, aanpakken, lekker bezig zijn
Ik heb geduld, ben eerlijk, recht door zee, kan zowel in teamverband als alleen goed functioneren
Ik heb mijn rijbewijs (B) en ben eventueel bereid om voor aanvang mijn e rijbewijs te halen, mits er wel uitzicht is op een vast dienstverband.
Wat zoek ik? ik ben op zoek naar een leuke baan, het liefst met paarden, ik heb zelf geen wedstrijd ervaring op niveau ( ja L1 )
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed met paarden kan omgaan, ik vind het leuker om paarden te trainen en te beleren dan zelf wedstrijd te rijden. ik heb inzicht, voel goed aan hoe met welk paard om te gaan
heb zowel met hengsten als veulens jaarlingen en twenters gewerkt.. ik heb een tijdje hackneys getraint en tuigpaarden beleerd, zowel onder het zadel als voor de wagen. ik ben bekend met fokken, zelf hebben wij belgische trekpaarden gefokt.
heb van alles een beetje kaas gegeten.
Wel ben ik op zoek naar een betaalde baan, ik zoek geen fantasie salaris maar wil ook niet voor alleen kost en inwoning werken.
heb jij iets voor me? weet je iets leuks? een goeie site?
graag reactie via pb..
Groetjes Sylvia