[GZ] werken met paarden in het buitenland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

stoer

[GZ] werken met paarden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 16:50

Hallo allemaal,

Ik ben sylvia , 21 jaar oud

Ik heb al een aantal keer een periode in het buitenland gewerkt ( niet met paarden)
Het bevalt me prima, ik hou van werken, andere culturen en leren

Ik ben momenteel werkzaam in een administratieve functie, gaat allemaal prima maar ik mis iets en dat is uitdaging, tuurlijk is alles in het begin een uitdaging, maar het is gewoon niks voor mij om 9 uur op mijn kont te zitten..

Ik hou van werken, aanpakken, lekker bezig zijn
Ik heb geduld, ben eerlijk, recht door zee, kan zowel in teamverband als alleen goed functioneren
Ik heb mijn rijbewijs (B) en ben eventueel bereid om voor aanvang mijn e rijbewijs te halen, mits er wel uitzicht is op een vast dienstverband.

Wat zoek ik? ik ben op zoek naar een leuke baan, het liefst met paarden, ik heb zelf geen wedstrijd ervaring op niveau ( ja L1 )
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed met paarden kan omgaan, ik vind het leuker om paarden te trainen en te beleren dan zelf wedstrijd te rijden. ik heb inzicht, voel goed aan hoe met welk paard om te gaan
heb zowel met hengsten als veulens jaarlingen en twenters gewerkt.. ik heb een tijdje hackneys getraint en tuigpaarden beleerd, zowel onder het zadel als voor de wagen. ik ben bekend met fokken, zelf hebben wij belgische trekpaarden gefokt.
heb van alles een beetje kaas gegeten.
Wel ben ik op zoek naar een betaalde baan, ik zoek geen fantasie salaris maar wil ook niet voor alleen kost en inwoning werken.

heb jij iets voor me? weet je iets leuks? een goeie site?

graag reactie via pb..

Groetjes Sylvia

Siempie

Re: [GZ] werken met paarden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 17:02

EA CO --> EA diensten

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 20:26

Misschien is dit wat voor je (Het is in Belgie op een dressuurstal):

Stal Teeuwissen heeft plaats voor een gemotiveerde paarden verzorger/ster. We zoeken iemand die de paarden poetst, opzadelt, naverzorgd etc etc, natuurlijk is het mogelijk je eigen paard mee te nemen ook voor kost en inwoning word gezorgd.Voor meer info graag te mailen naar oudaen@cs.com ofwel te bellen met nummer +32 473 809 407

chuckychick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 23:14

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 17:22

Bedankt voor de reacties
zal even een mailtje sturen naar bovenstaand adres.. bedankt

en die site had ik nog nooit van gehoord, wat veel
ook bedankt