Hallo bokkers,
Omdat mijn vorige topic niks opgeleverd heeft, plaats ik hem nogmaals omdat ik Silence toch wel heel graag dichter bij huis zou willen stallen.
Dus bij deze hoop ik dat er nu wel iets uit gaat komen.
Alvast bedankt.
Ik ben aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om mijn paardje wat dichter bij huis te stallen.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een stalling in de omgeving van Maarheeze.
Dit mag een manege of pensionstalling zijn, maar even goed mag het ook bij iemand aan huis zijn.
Het is wel de bedoeling dat hij dagelijks in de wei komt (weekenden wil ik dat zelf eventueel wel verzorgen, want dat doe ik nu ook). Graag ook de mogelijkheid om te rijden, dus een binnenbak of eventueel een het hele jaar goed te berijden buitenbak. Een maatje voor mijn paardje is natuurlijk wel leuk als iemand particulier reageerd.
Het zou fijn zijn als er gevoerd kon worden, want ik kan niet dagelijks meerdere malen komen.
Soms lukt dat wel, maar niet altijd. Uitmesten zou ook fijn zijn als dat gedaan word, maar als ik dat zelf moet doen is dat geen probleem.
Wat ikzelf eigenlijk heel fijn zou vinden, is wanneer de stalling aan of in het bos ligt, aangezien ik graag met mijn paardje het bos in wil gaan.
Ook zou ik het fijn vinden als mijn instructrice aan stal kan komen zodat ik haar kan behouden.
Het gaat om een zes jarige e-pony ruin kruising Arabier Welsh. Super sociaal naar zowel paard als mens. Rustig op stal en makkelijk in de omgang. Met rijden wel wat karakter maar zeker niet gemeen.
(zie mijn profiel voor foto`s).
Prijs in overleg. Uiteraard betaal ik gekeken naar de faciliteiten een normale prijs.
Ik zoek geen stalling voor een paar centen, maar een goede stalling waar ik mijn paardje met een gerust hart achter kan laten en waar we een gezellige tijd tegemoet gaan.
Dus mocht je wat weten, dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt.