Wie weet een pensionstalling in Den Haag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gratchen

Wie weet een pensionstalling in Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 11:23

Hallo,

I.v.m. een nieuwe baan verhuis ik waarschijnlijk binnekort naar Den Haag. Nu moet mijn paardje natuurlijk ook mee!
Aangezien ik helemaal niet bekend ben in de omgeving vroeg ik me af of er een bokker is die me tips kan geven over een fijne stalling.
Ik ben op zoek naar een niet te dure plek (ik betaal nu 225), met een mogelijkheid om mijn paard dagelijks (een periode) naar buiten te doen (paddock of wei). Ik heb nl. een 3-jarige en die heeft de beweging nodig en krijg in het voorjaar nog een 3-jarige. Verder maakt een binnen- of buitenbak me niet heel erg veel uit, mits deze goed blijft in de winter natuurlijk.

Heeft iemand toevallig een suggestie?

Alvast bedankt!

gratchen

Re: Wie weet een pensionstalling in Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 13:32

Weet niemand iets? Ook niet zonder weide?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:03

Een goedkope stal met weidegang vinden in de directe omgeving van Den Haag zal niet mee vallen.

gratchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 15:17

hmm, weet je dan toevallig misschien een wat minder goedkope stal evt. zonder weidegang? Ik geloof dat ik mijn eisen dan maar een beetje bij moet stellen Haha!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 18:54

Het is even zoeken maar ik denk dat je best iets kan vinden, kijk bijv. eens op Marktplaats. Op de stal waar ik sta zijn nu 2 boxen vrij. Is in Stompwijk, niet zover van de afslag Leidschendam (vanaf de snelweg). Is binnen je budget, paarden komen zomer en winter buiten, er wordt gemest en gevoerd.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:35

De Ypenburghoeve is misschien wel wat. Of ze 's winters ook weidegang bieden weet ik eigenlijk niet.
www.ypenburghoeve.nl is de site volgens mij.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:48

Ik ken wel een stal waar ze constant buiten kan staan. De eigenaresse wil af van de stallen en gaat alles op natural wijze doen. Dit houdt in dat ze dus altijd buiten staan,. regen, sneeuw, hagel maakt niet uit. Er komt wel een mooie schuilstal. Verder zijn er veel voorzieningen, goede bak. etc. Voor vragen kan je me pb-en... De stal is trouwens in Hazerswoude dorp

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:40

Kijk hier eens: http://www.stalwooning.nl/
Paarden staan in de zomer op het land en in de winter worden ze 1x per dag uit de stal gehaald door het stalpersoneel. Dan kan je kiezen of hij in de paddock gaat of in de stapmolen.
Daarnaast valt er genoeg te regelen met stalgenoten, indien je wilt dat hij er vaker uitkomt kunnen andere mensen ze nog wel extra in de paddock zetten ofzo.

Succes met zoeken Knipoog

gratchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 14:07

Hartstikke bedankt voor alle reacties! Ik ga zeker even al jullie suggesties bekijken. Indien er nog mensen zijn met andere ideeen hou ik me aanbevolen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:45

VSW --> EA GZ DI.

Annelies_vd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:33

Ik ken een stal in Hazerswoudedorp wat betaalbaar en goed is!
Bij interesse stuur me maar een PB!

Rachelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:59

Kijk eens op www.stalmiddendelfland.nl is niet al te ver van Den Haag en in de zomer gaan de paarden het land op. In de winter is er de paddock waarbij ook veel te regelen valt met stalgenoten wat betreft buiten zetten.
Het valt ook binnen je budget. Erg leuke en gezellige stal vind ik !

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:08

manege de voortstede mischien in rijswijk?

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:43

In maasdijk is een prive stal, met weide gang goede buitenbak, paddock en een longeerbak. Gevoerd etc wordt alles en deze stal valt redelijk in je prijs klasse.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:53

Je zou het eens op manege de paardenhoeve kunnen proberen Lachen
Dan heb je iig een gezellige manege! Helaas geen weide gang, maar wel 10 min van het strand en 15 min naar het bos. Hele mooie buitenrijmogelijkheden (www.paardenhoeve.nl). Je hebt daar ook nog een prive stal Polanen duin. Je hebt ook nog stal de bruin.. Uhm, aan de haagweg zitten een hoop stalletjes, je zou het daar altijd kunnen na vragen. Misschien op dat weiland naast de voetbal velden Lachen (zegt je nu niks, misschien als je een x gaat kijken in omgeving)

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 10:12

Er zit genoeg in en om Den Haag, maar inderdaad is alles vrij prijzig en is weidegang in directe omgeving van Den Haag niet te vinden.
Mocht een half uurtje of langer met de auto reizen geen probleem zijn dan zijn bovengenoemde stallen een goede optie inderdaad Ja

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 23:24

trainingsstal madepolder is geloof ik 280 pm...stal word uitgemest en je kan vragen of ze s'ochtends je paardje even losgooien.

www.trainingsstalmadepolder.nl

buitenrijden is ook geweldig.
2 stranden tot je beschikking (kijkduin en monster) en 2 recreatiegebieden (berestein en madestein)

ook kan je misschien kijken bij de paardenhoeve

www.paardenhoeve.nl (dat ligt ook in madestein,vlakbij trainingsstal madepolder)

veder kan je hippisch centrum (condor city) of manege berestein proberen (stalling ligt net iets boven de 300 euro dacht ik) Manege berestein kan je vinden op de lozerlaan (of even opzoeken bij de goudengids www.goudengids.nl en dan manege den haag intikken)

Ook kan je het proberen bij stal wittebrug (ligt bij scheveningen) http://home.hetnet.nl/~hansburik/

het is allemaal in den haag Lachen

in wassenaar is ook een pension stalling (zelf mesten,een grote buitenbak en kleine binnenbak , en losgooi bak)
Ten Hage is gevestigd op: Groenendaal (6?) te wassenaar

of in rijswijk (ligt tegen den haag aan) manege de voorstede

Veel suc6! Haha!

xaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:58

manege hippisch centrum westland
die voldoet wel aan je eisen alleen die stalling niet en het weidegang kan je onderling over leggen met de boer die naast de manege woont.
moet je maar is gaan kijken is daar echt gezellig ikheb daar ook met mijn haflinger gestaan! en vind het echt jammer toen ik daar weg ging.
Succes

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:20

Oud topic, dus een slotje.