Ervaringen Best Fit ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ineke_

Ervaringen Best Fit ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 22:37

Is er hier iemand die ervaringen heeft met Bestfit Zadelservice ?

Woensdag komen ze bij mij zadels passen. Mijn instructrice is er heel tevreden over maar
zou graag nog wat meer ervaringen horen.

Ik ga waarschijnlijk voor een KN Symphonie plus, dus als iemand daar nog ervaringen mee heeft ?
(dan wel specifiek de plus, met dat singelsysteem want een gewone symphonie heb ik gehad)

SisLeone

Re: Ervaringen Best Fit ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 22:42

Die ervaringen zullen per persoon verschillen. Heb er zelf erg goede ervaringen mee. Een van hen doet al een aantal jaren mijn zadel. Hij is tevens ook mijn instructeur dus is wel handig hihi.

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 10:10

Ik heb ze toevallig ook gebeld en als het goed is komen ze deze week bij mij langs (ze bellen hier nog over)
Ik ga voor de Henri de rivel en dan de Paris. De KN tango wordt geloof ik ook mee genomen.
Ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen. Ik volg dit even...

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 10:11

Kenzo schreef:
Ik heb ze toevallig ook gebeld en als het goed is komen ze deze week bij mij langs (ze bellen hier nog over)
Ik ga voor de Henri de rivel en dan de Paris. De KN tango wordt geloof ik ook mee genomen.
Ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen. Ik volg dit even...

ja aan de telefoon heeft die man het ook over de tango gehad inderdaad, ik ben ook benieuwd

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:21

Ze zijn pas geleden bij mij geweest en ik ben er tot nu toe heel erg over te spreken! Ja Zadel zit als een huis en belangrijker nog, ligt als gegoten. Daarnaast vond ik het een flink voordeel dat er geen levertijd oid op de zadels zit, als ze langskomen dan heb je wat en hoef je niet daarna nog eens een paar weken zonder zadel te ploeteren.

MariekevT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 14:43

We laten al jaren onze zadels door hun controleren/opvullen, ze hebben er echt heel veel verstand van. Haha! Niemand kent de KN-zadels zo goed van binnen en van buiten als BESTFIT.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 14:46

HAR --> EA GZ DI.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:04

dikke vette aanrader! ik ken ze al jaren persoonlijk, en het zijn zeer vriendelijke, behulpzame VAKmensen met up-to-date kennis van zadels en passen ervan.
je kunt ze gerust laten komen; ze zijn eerlijk en zullen je helpen waar mogelijk.
groetjes, pauline

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:38

ja ze zijn inderdaad goed!