ik ben dringend op zoek naar iemand die mij, vanuit Vijfhuizen (= omg. Haarlem), naar de kliniek te Utrecht kan brengen. De datum is donderdag 16 november, en ik heb daar op half 9 een afspraak.
Ik heb al alle mensen die ik ken gevraagd, maar het is in een ochtend dus ze moeten allemaal werken. Het is best wel dringend, want een tijdje terug is mijn merrie op een betonnenrand gevallen op haar heup. Mijn eigen dierenarts kon haar verder niet onderzoeken, vanwege haar merrie gedrag. Dus heeft hij haar in iedergeval pijnstilling gegeven en ze moest blijven bewegen.
Nu zijn haar medicijnen op en loopt ze nog steeds niet lekker. Ik een afspraak gemaakt, was de snelste datum dat ze kon de 16e dus. Nu heb ik nog steeds geen vervoer kunnen regelen, en als ik een andere afspraak moet maken moet ik waarschijnlijk nog een 2 weken gaan wachten.
Ik hoop dat ik dit kan voorkomen door via bokt iemand te vinden die mij uit de brand kan redden.
Ik betaal de benzine en heb zelf al een trailer. Nu dus alleen nog een chauffeur met auto.
de mensen van mijn stal regelen ook vervoer, eigelijk met hun eigen vrachtwagen maar ze hebben ook een auto die trailer kan trekken, wie weet willen hun wel. ze zijn van stal My Big Friends in Heerhugowaard, als je interesse hebt moet je maar even pm'en voor telefoonnummer of emailadres