Ik vroeg me af of in duitsland de 'paardenzooi' misschien goedkoper was, of in ieder geval anders dan hier in Nederland.. Kan ik nog een beetje orgineel zijn ( ben niet zo goed met naald en draad namelijk )
Dusss weet iemand nog een leuke zaak vlak over de grens? Noorden van Duitsland het liefst, woon in Groningen
KIjk even op het net, misschien wordt je er dan iets wijzer! Weet niet of het over de grens echt goedkoper is, maar origineel ben je dan wel inderdaad.
ik kom ook vaak in duitsland de enige winkel die ik ken die een beetje paardenspullen verkoopt zit in pewsum.verkopen ze ook goedkoop mais. ook bij famila in leer zit een dierenwinkel die een beetje ruitersport artikelen verkoopt. verder weet ik niet. zou ik ook wel willen weten.
@ Tamary: Jaa als ik nou eens zou weten wat ik wil.. zou handig zijn. Maar ben meer van tegen leuke spulletjes aanlopen en dan willen hebben Maar zal het web nog even doorspeuren
wij hebben in duitsland een ruitersportzaak met outlet artikelen, www.reitshopcuxland.de zijn pas begonnen, komt elke keer nieuw bij, we hebben binnenkort ook alle Duitse merken zoals Pfiff, enz.