BaileyFlame schreef:Had niet zoveel reacties verwacht, bedankt allemaal!!! Ga het eens even overdenken en hier en daar kijken.
Ben al bij HCW, Berestein en Arkelhoeve geweest.
HWC vind ik de stallen erg donker, vooral ik die stal tussen de 2 bakken in zeg maar.
Arkelhoeve zag er goed uit, wel druk ook al was de school nog geeneens uit en uitrij wat verder weg.
Berestein vond ik erg mooi, alleen weet ik niet hoe de sfeer er is.
Hoe de sfeer ergens weet je natuurlijk nooit als je naar een andere stal gaat helaas. Dat is ook het moeilijkste. Je kan wel zien hoe het er uit ziet en wat voor faciliteiten ze hebben. maar de sfeer moet je ervaren als je er al staat.
Kan je lekker je gang gaan zonder dat er constant op je gelet en over je geroddeld word. Zijn de mensen aardig en als het eens nodig is behulpzaam. Is de eigenaar een beetje aardig. Word je gauw opgenomen in het "clubje" en praten ze tegen je, zulke dingen.
Voorstede heb ik jaren geleden wedstrijden gereden. Beviel toen wel. Maar ik lees hier op bokt dat de sfeer daar helemaal niet leuk is?! En de uitrij ook niet echt bijzonder?!
Oh is dat zo van de Voortstede,,ah denk dat t wel meevalt ,je moet t zelf ervaren,,,ik heb er geen moeite met de sfeer eigenlijk ,tis natuurlijk niet zo close als op een pensionstal ,maar overal is wel wat.
dus ik zou zeggen ga gewoon keertje langs toch,,wie weet bevalt t wel zoniet ,dan kan je weer verder zoeken 
Maar zou iig overal lkkr langsgaan hoor !!!
succes en hoop dat je iets geslaagds kan vinden