Stalling omg. Utrecht?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A0000

Stalling omg. Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 01:59

Ok, het is misschien een béétje voorbarig, maar beter te vroeg dan te laat beginnen dacht ik Haha!
Ik ben van plan om (als ik slaag, niet geheel onbelangrijk) volgend jaar in Utrecht te gaan studeren. Nu staat mijn pony hier prima maar als ik in Utrecht woon, zou het wel heel prettig zijn als hij daar ook in de buurt kan staan..
Ik ben dus nog niet concreet op zoek naar stalling maar meer een beetje aan het orienteren wat er is (hoe ver van Utrecht, te doen per fiets of OV?), wat het kost en wat je er voor krijgt.

Hij moet in ieder geval 's winters en het liefst ook zomers 's nachts naar binnen kunnen, verder lekker veel het land in, liefst met andere paarden. Voeren moet gedaan worden, uitmesten zou ik eventueel zelf kunnen doen maar als het gedaan wordt is dat wel handiger (ivm tijd die ik waarschijnlijk niet veel zal hebben).

Anyone?

rhijnauwen

Re: Stalling omg. Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:30

er zijn een aantal stallen op redelijke (fiets) afstand van Utrecht, de kant van Utrecht richting Maarssen, etc maar ook de kant van Utrecht oost (Bunnik, Odijk, etc) de meeste prijzen zijn zo vanaf 200 euro. Misschien kun je het best kijken waar je komt te wonen en aan welke kant van Utrecht je jouw pony wilt stallen.
Kijk eens op www.paardensport.nu daar staat een aardig overzicht van stallen. (of stap tegen die tijd op je fiets en ga gewoon rondkijken)