Alvast bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:Er heeft een tijd terug idd een topic over hun op tinkerpraat gestaan. Ik heb er zelf alleen maar slechte verhalen over gehoord.
Caira schreef:prima, maar bij mij op stal heb ik 3x meegemaakt dat er iemand daar een cob vandaan haalde en alle 3 de keren was dat negatief, varierend van niet zadelmak ( wat wel beloofd was) tot doodziek en zware bloedarmoede. Verder hecht ik meer waarde aan de verhalen die ik zelf meegemaakt heb van dichtbij dan degene die ik via via gehoord heb, of deze nou positief of negatief zijn.
Renee91 schreef:Wij hebben er vreselijk slechte ervaringen mee..
savanrobbie schreef:Ieder paard kan ziek worden!!!!
Heeft weinig met de stal te maken ...
VROEGERE RODE BLOEDWORMEN... misschien stont hij toen niet eens bij Gadedijk!!!!
En zoals iedereen weet is de leeftijd van een geimporteerd paard altijd moeilijk te achterhalen.
Macho raakte heel erg aan de diaree, stopte niet. DA er bij gehaald en beweerde dat hij allergisch was voor gras. Belachelijk natuurlijk. Wij hebben toen naar Gadedijk gebeld. En zij hebben ons toen hele goede adviezen gegeven... 1,5 week later diaree was weg.
Terwijl het bij macho allemaal wel klopte!!!
Onze jaarling is bij gadedijk geboren, met een onbekende vader.
Scott is in zijn 1e levensjaar nooit in de hand geweest en dit hebben ze allemaal eerlijk verteld.
En zo kan ik nog wel veel meer positieve ervaringen met jullie delen!!!