Wie durft de uitdaging aan?(NH)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Wie durft de uitdaging aan?(NH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 20:48

Ik heb in mijn wei lopen, Reuddreki.......
Reuddreki is een kruising van een ijslandse merrie en een Painthengst, nu rond de 1.35m en voorzien van een zeer krachtige prachtige kont. Hij is inmiddels 2,5 jaar. Hij is de enige nakomeling van mijn Paint (inmiddels ruin).
Reuddreki is niet bij mij geboren, ik heb hem gekocht van de merrie- eigenaar toen hij 1 jaar was en compleet wild in een natuurgebied in de kudde liep. Hij stond op de nominatielijst om richting " Manege Stegeman" gebracht te worden. Met een flinke scheut verdoving is hij in de trailer geduwd, in de kliniek gecastreerd, gechipt en onder verdoving voorzien van zijn eerste hoefsmid-beurt en vervolgens bij mijn meiden (en zijn vader, Haha! ) in de wei gekomen. Reuddreki is dol op aandacht, maar vertrouwd mensen niet snel. Alleen mijn vader en ik kunnen hem benaderen en soms lekker knuffen. Hij geniet hier gigantisch van!
Echt halstermak maken moet zelfs nog gaan gebeuren, in mijn uppie lukt het niet. Hij loopt even braaf mee, draait zich dan om en weg is ie dan.
Ik zoek iemand die absoluut ervaring heeft in NH en serieus de uitdaging met Reuddreki aan wil gaan!
Wie helpt me? Reuddreki zou eventueel ook naar een nieuw baasje mogen......alleen een heel speciaal baasje voor dit hele speciale paard, Bloos .

http://img78.imageshack.us/img78/5553/reuddreki1709062iu9.jpg
http://img50.imageshack.us/img50/6467/img0038ut7.jpg
http://img50.imageshack.us/img50/9806/codyreuddrekisept06dg7.jpg

monya

Re: Wie durft de uitdaging aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 00:43

Wij zijn altijd "in" voor uitdagingen...

Kwanyin

Re: Wie durft de uitdaging aan?(NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:41

=> EA diensten

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 10:58

laat maar weten wat precies je bedoeling is met hem, wellicht kunnen wij je helpen! www.stalrhijnauwen.nl

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:13

Mijn collega EquiLibreTrainer/Docent van Terra Natura woont ook op de Veluwe. Komt bij je aan huis, heeft veel ervaring, en weet wel raad met paarden die weinig vertrouwen hebben. PB me maar voor haar telnr. als je belangstelling hebt.
Groetjes
Licorne

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 16:08

Vandaag is Reuddreki naar zijn nieuwe baasjes vertrokken; Monya en John (www.balingehof.nl) gaan lekker met hem aan de gang!
Dank jullie wel, Monya en John, ik kom snel weer bij 'm kijken!