Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Heeft er iemand positieve en negatiever ervaringen over van nassau?
En heeft iemand een prijsindicatie? Hoorde van een stalgenootje dat rondom bekappen en voor normale ijzers 220 euro koste. Leek me erg veel.
felicity schreef:Heeft er iemand positieve en negatiever ervaringen over van nassau?
En heeft iemand een prijsindicatie? Hoorde van een stalgenootje dat rondom bekappen en voor normale ijzers 220 euro koste. Leek me erg veel.
ecco schreef:nou van nassau komt nooit meer aan mijn paarden! hij vond namelijk dat mijn 13jarig paard met een bokvoetje, weer recht gezet moest worden en dat deed hij in 1x!!! paard heeft toen week in utrecht gestaan en men sprak daar ook schande over de van nassau`s dat ze dat nooit hadden moeten doen!!hebben mijn paard toen als voorbeeld gebruikt op de kliniek aan studenten uit amerika hoe een smid NIET hoort te beslaan...dus zou ff goed nadenken als ik jou was voor je erheen gaat......
Buff schreef:Het zijn en blijven ook mensen... en mensen maken fouten. Maar ik vind idd een bokvoetje in één keer rechtzetten niet slim! Je zou zeggen dat ze genoeg ervaring hebben om deze fout, niet te maken!
Tulandro schreef:Buff schreef:Het zijn en blijven ook mensen... en mensen maken fouten. Maar ik vind idd een bokvoetje in één keer rechtzetten niet slim! Je zou zeggen dat ze genoeg ervaring hebben om deze fout, niet te maken!
Ze pleiten er altijd voor om juist hoeven niet netjes recht te zetten, maar te zetten op de manier waarop een paard wilt lopen. Het verhaal lijkt me dus ook erg sterk.
ecco schreef:nou ik kan er gewoon niet tegen dat ik door iedereen hier maar voor een leugenaar wordt uitgemaakt, iedereen hier vind de van nassau`s goed, nou dat kan maar ik vind dat niet.dat is mijn mening, ik heb een slechte ervaring met die mensen maar dat kan niet blijkbaar niet volgens anderen.<BR />ik heb van nassau aan mijn paard gelaten, heeft er 3 maanden uitgelegen door zijn fout, heb hoop extra kosten gehad doordat mijn paard in de kliniek heeft gestaan en die ervaring wil ik even delen met mijn mede bokkers en dan wordt ik zo aangevallen door iedereen dat mijn verhaal niet waar kan zijn....en dat vind ik gewoon niet leuk...daarom mijn heftige reactie.....