Stal Valkering is die stal die op de Hoeverweg ligt richting Egmond. Het is die stal volgens mij die net voordat je met de fiets onder dat tunneltje doorgaat. Ze hebben volgens mij alleen geen binnenbak..
ja die bedoelde ik. volgens mij hebben ze nog 1 of 2 boxen vrij. heb er zelf jaren met plezier gestaan,maar omdat ze aan de ring bezig zijn en ik soms te lang onder weg was vanaf stompetoren sta ik nu dichterbij. als je een tel. nummer wil moet je maar even pb-en gr
Valkering is een leuke stal, wat nog dichterbij ligt is stal Cobra ook aan de hoeverweg. www.stalcobra.nl die hebben sinds kort ook een binnenbak. In Egmond schieten de pensionstallen ook als paddestoelen uit de grond. Ik heb trouwens ook een bord bij die boerderij op de hoeverweg vlak na de ijsbaan gezien dat ze ook pensionstalling aanbieden dat is nog geen kwartier fietsen dan
Mijn paard staat in Langedijk, vlak bij het Geestmerambacht. Ik weet niet wat je wilt betalen, maar ik moet € 250,- per maand betalen (zonder verdere bijkomende kosten). Als je meer informatie wilt, stuur je me maar een pm. Het is ook een rustige stal, met binnenbak, buitenbak, eigen kastje, 's zomers staan de paarden buiten. Gedurende de wintermaanden staan ze of in de buitenbak, of gaan de stapmolen in.
Hier in sint-pancras staat nog een stal vrij voor een pony. Het is een rustige stal maar wel heel gezellig, er staat 1 pony en 2 paarden. De stallen zijn binnen , er is wel alleen een buiten bak. Maar wel een goede die nooit nat is!
Ik heb in Alkmaar gewoond, woon nu in Brabant, maar mijn nicht staat met haar paard in Egmond a/d Hoef. Misschien is dat wat voor je, De stal heet Cobra Ranch. Maar weet niet of dat te fietsen is, ik woonde in het Centrum van Alkmaar en ging er geregeld heen, was niet ver. Maar met de fiets weet ik het eigenlijk niet. Sorry, toch hoop ik dat je er wat aan hebt.