Hallo,
Ik ben Mandy, 19 jaar en ik ben een ambitieuze Enduranceruiter. Mijn merrie heb ik internationaal uitgebracht in de klasse 4, helaas staat zij voorlopig op rust ivm een peesblessure.
Mijn Arabische ruin Sam van 5 en ik zijn net begonnen. Ik heb hem nu een kleine 2 maanden en de bedoeling is om ook hem in de Endurance uit te brengen. Ik ben van mening dat een paard geen kilometers kan maken zonder een goede basis, en dat is de reden dat ik op zoek ben naar een instructrice die mij 1x per week op de goede weg kan helpen.
Ik ben met nadruk op zoek naar:
*Een rustig en geduldig persoon. Sam is erg wantrouwig en schuw, hij is een echte Arabier en leert dus snel, maar hij heeft echt dat stuk respect nodig. Sam geeft het tempo aan. Ik zoek dus iemand met begrip voor mijn mannetje.
*Iemand die begrijpt dat ik geen M-ambities heb. Mijn paardje moet recht en in evenwicht lopen, zijn billen en rug leren gebruiken, maar geen M-proeven uit te kunnen lopen.
*Iemand met een natuurlijke kijk of respect voor de mijne. Ik ben niet van de sporen, vreemde bitten en hulpteugels. Niet van het afstraffen, maar juist van het belonen. Mijn paarden staan 24/7 buiten met inloop en hebben dus een lekker berenvelletje.
*Iemand die mijn training begrijpt of wil begrijpen. Ik rijd 1 á 2x per week in de bak en 2 á 3x per week in het bos. Dat werkt heerlijk en wil ik dus niet veranderen.
Verder ben ik niet lastig om mee om te gaan en doe ik erg mijn best om er wat van te maken.
Kun jij jezelf vinden in mijn eisen? Hartstikke leuk, ik zie een mailtje/PM graag tegemoed!
Sam heeft één probleempje; hij is erg bang met op- en afstijgen. Ik ga ervanuit dat je mij hierbij wilt helpen en begeleiden.
Groetjes
Mandy