Stallingen in Leeuwarden? Heeft iemand hier informatie over?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pirelli_girl

Stallingen in Leeuwarden? Heeft iemand hier informatie over?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 16:18

Hallo,

over 1.5 jaar ga ik op kamers in Leeuwarden.
Ik zou dan heel graag mijn paard mee nemen. Omdat het voor een student haast niet te betalen is, wil ik nu al rustig eens rond vragen wat de opties in Leeuwarden zijn. Ik weet natuurlijk ook nog niet waar in Leeuwarden ik precies een kamer ga vinden, dus veel info over waar het moet zijn kan ik nog niet geven. Ik sta het liefst op een kleine pensionstal/boerenbedrijf die plek hebben voor mijn paardje. De belangrijkste vereiste is weidegang.
Hij staat nu bij mij thuis en hij kan zomers dag en nacht de wei op en 's winters ook overdag. Dit zou ik het liefste zo houden. Een bak is niet zo heel belangrijk, tenzij er in de buurt echt nergens buiten te rijden is. Dan is het natuurlijk wel fijn Haha!
Verder is gewoon stromend water en elektriciteit wel belangrijk (ja voor mij is dit niet zo vanzelfsprekend). hij kan niet alleen op het land staan, maar aan minimaal 1 gezeldschaps paardje heeft hij genoeg hoor Lachen
Met koeien en schapen is ook geen probleem. Hij is wel gezeldschap gewend dus dat is wel belangrijk.

Heeft iemand ervaringen, informatie over de mogelijkheden (en de prijzen) van stallingen in Leeuwarden, antwoord dan even! Pling

bedankt,

groetjes Pirelli_girl

brendalevita

Re: Stallingen in Leeuwarden? Heeft iemand hier informatie o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:36

ho ik weet veel plekken zal je even pb en ok? groeten

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 19:49

hee, wij wonen in Leeuwarden op een boerenbedrijf en hebben natuurlijk ook paarden en bieden pension!

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:49

in beetgummermolen

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:51

er zijn heel veel opties, hangt er allemaal wel vanaf aan welke kant van leeuwarden je zit natuurlijk. Ook ik weet erg veel plekken je kan altijd pben! succes met het vinden van een kamer en stal Lachen