kuur te "leen" Z1 paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

orsini

kuur te "leen" Z1 paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 14:17

Hey Allemaal

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik ben al heel erg lang bezig met het zoeken naar een stoere kuur op muziek in de Z1 paarden. Helaas heb ik zelf nog geen kuur ervaring. Ik vroeg me dus af of iemand hier zo aardig zou willen zijn om mij zijn/haar kuur te "lenen" / laten gebruiken voor het oefenen. Ik kan er dan ideeen aan opdoen. Als ik ermee zou mogen uitkomen zou het helemaal stoer zijn!!

Andere tips mbt het maken van een kuur zijn ook absoluut welkom!!

Remember

Re: kuur te "leen" Z1 paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:51

Ik denk niet dat iemand zomaar zijn óf 'duurbetaalde' óf 'met bloed-zweet-en-tranen-zelfgemaakte' kür uitleent . Je kunt standaardküren krijgen, loop je wel het risico mee dat nog een combinatie die muziek heeft! Zo heb ik van de zomer is 3x dezelfde kür gehoord op 1 wedstrijd, niet erg inspirerend haha...

Dus of zelf muziek gaan zoeken en knutselen of contact opnemen met iemand die een kür voor je kan maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 08:47

--> EA GZ Diensten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:58

Ik sluit me aan bij Remember.
Ik maak zelf kur, maar ik heb ook liever niet dat klanten het 'uitlenen'. Uiteraard moeten ze het zelf weten, ze hebben er immers voor betaald, maar ik maak een kur specifiek voor een combinatie. Dezelfde kur kan dus bij jouw paard helemaal niet mooi zijn...

Voor wat tips kan je kijken op mijn site: www.freestyle4you.nl
Succes!

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 18:01

dit had ik ook al wel verwacht, maar de bestaande kurs die ik vind op websites vind ik nu niet echt passend bij mij en mijn paard. En eentje laten maken is onwijs duur. Hebben jullie tips met welke programmas je het beste een kuur in elkaar kan zetten? Ik weet al wel een beetje wat voor muziek ik zoek, maar ik weetniet hoe ik het nu het beste aan kan pakken!

alvast bedankt!

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 18:08

wat ik bv graag zou willen weten is waar iedereen zo makkelijk de instrumentele muziek vandaan haalt. Als ik een nummer probeer te downloaden zit er in 99% van de gevallen zang in.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 18:09

Wat noem jij onwijs duur?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 18:57

Ik heb nu een hele aparte kür mét zang (express, heb genoeg instrumentale muziek!) en hij is echt heel gaaf geworden al zeg ik het zelf. In elkaar geknutseld met Cool Edit Pro en een beetje hulp van broertjelief Ja. Of de muziek gewaardeerd gaat worden door de juries weet ik zaterdag haha, maar degenen die 'm gehoord hebben zijn erg positief!

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 19:39

cool edit pro?? Nog niet eerder van gehoord. Kan je daarmee tegelijkertijd ook je kuur (video) afspelen als je de muziek aan het aanpassen bent. Daar ben ik nl naar op zoek. Een programma waarmee je je proef kunt afdraaien en dan de muziek eronder kan zetten.

Onwijs duur: een paar honderd euro voor een kuur vind ik veel geld. Ik weet wel dat het veel werk is om er een te maken. Ik zag op jouw link iets van 150 euro. Is ook best veel geld vind ik maar misschien nog te overwegen mocht het echt niets worden. Het is nl zo dat ik het eerst eens voor de lol wil proberen of ik het uberhaupt wel kan en leuk vind een kuur op muziek. Ben nl niet zo goed in mijn proeven onthouden onder druk van de wedstrijd, maar kan me wel indenken dat het scheelt als je er muziek bij hebt om je aan te houden (net zoals bij dansen)

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 19:42

sorry shanna16 ik bedoelde 130 euro! Niet goed onthouden.

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 19:43

@ remember: waar haal jij de instrumentale muziek vandaan?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 19:45

Ik heb een kür laten maken, was inderdaad best duur deze past nu niet meer (z2 pony's). Nu is mijn moeder een nieuwe aan het maken met het programma magic music maker en het lukt al aardig, als dit niet lukt gaan we de kür weer bij iemand laten maken.

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 19:54

bedankt voor de tip, ik zal eens kijken of ik dat programma kan vinden

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:48

130 euro voor een kur is echt niet duur Vork

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 21:13

nee dat snap ik, maar ik vind het wel duur om uit te proberen Een dure kuur "koop" ik wel als ik zeker weet dat het kuur rijden me goed af gaat en dat ik het leuk vind en kan. Ik wil het eerst uitproberen, maar daar wil ik wel een leuke kuur voor hebben, anders is het niet leuk om te doen. Vandaar dat ik het eerst zelf wil proberen met programa's maar ik heb er geen ervaring mee. Alle tips nog steeds welkom!!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:58

Het is niet duur maar het is wel veel geld.
Dus ik snap de TS wel.
Sorry, even offtopic.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 09:49

Onze kür zou ik ook zo niet uitlenen, maar misschien kun je leuke ideeën opdoen door naar wedstrijden te gaan waar küren verreden worden.

Zondag 12 november rijden wij onze Z1 kür in Beilen, die hele dag is gevult met küren op muziek. Misschien een tip om te gaan kijken Bloos

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 09:53

Ik ben nu zelf een kur aan het maken en 130 euro vind ik niet zo veel als wat ik van de week te horen kreeg Nagelbijten / Gniffelen
Had gemailt naar mensen was bijna 500,- voor 5 minutjes muziek Nagelbijten / Gniffelen 9/10 December moet ik mijn kur rijden Ja

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 09:55

Tips voor programma's, ik heb magix music maker, knip ik stukjes muziek uit en sla ik op als een gang bijv. Vandaag gaan we mijn kür/choreografie filmen en dan met windows movie maker de muziek eronder maken Ja

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:01

Al;s het puur gaat om het uitproberen dan zou ik voor een standaard kuur gaan. Wil je er verder mee kun je altijd nog eentje (laten) maken

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:48

Het ís veel geld, maar een goede kür kost tijd. En persoonlijk vind ik het verschrikkelijk als iemand een kür rijdt die niet goed past en slordig in elkaar gezet is.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:52

bij marvins heb je ook altijd hele mooie standaard küren.. www.marvins.nl dacht ik

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 10:57

@ sanne: helemaal mee eens het moet echt passen en ik vind dat je de muziek zelf ook mooi moet vinden. Het nadeel aan een standaard kuur is dus dat hij niet op je paard is aangepast. Vandaar dat ik het zelf wil proberen, lijkt me wel eens leuk om te doen! Maar ik weet dus niet goed welke programmas er het beste/makkelijkste voor zijn en waar iedereen de instrumentele muziek vandaan haalt.

Daarna kan ik altijd nog een pro inschakelen als het echt niet lukt

@argievai: yep die site ken ik, maar vind de keuze redelijk beperkt en je komt ze overal tegen! Wil niet eenzelfde kuur als degene voor me rijden Lachen

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:51

Ik snap wel dat je geen 130 euro uit wilt geven aan een kur om te proberen ....
Ik heb zelf laatst 1 gemaakt, ik heb gewoon in de platenzaak wat instrumentale cd's gevraagd, en op internet gezocht naar instrumentale muziek. Zoek eens op Hans Zimmer; daar zit mooi muziek bij (mijn galopmuziek oa) Ik had nog een gratis cd'tje met instrumentale muziek van de beatles. je kan ook op bijvoorbeeld disney zoeken, daar zit soms ook wat instrumentaals tussen. Veel succes!
(Je mag die kur van mij trouwens wel lenen, het was voor mij ook maar een 'probeer-kur'. Je mag me wel een pb'tje sturen.)

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:19

Ik wil wel een oefenkur maken voor je Ja
pb me maar