ervaring met SDG ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maaike13

ervaring met SDG ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 22:53

zoals de titel al zegt... wat is jullie ervaring met het online bestellen bij SDG ruitersport..

Ik heb al even geleden besteld, netjes een bevestiging gekregen, ik geld over gemaakt... maar ik heb nog niets ontvangen, ik heb een paar keer gemaild en ik krijg geen antwoord en ik heb gebelt maar dat nummer bestaat niet..?!

Is dit bij meer mensen gebeurd..?

Anoniem

Re: ervaring met SDG ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:08

TAO --> EA GZ DI.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 08:44

Ik heb bij Emmy op stal gestaan (eigenaresse) dus heb het altijd bij haar persoonlijk besteld. Zal eens kijken of ik het nummer nog heb..

petrahin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:34

Emmy haar telefoon werkt niet meer, maar normaal reageert ze wel op de mail. En ik heb nog nooit geen problemen over haar gehoord.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:47

Ik heb jaren geleden eens hier op de markt een dekje gekocht, helaas bleek die te groot voor m'n pony. Gebeld, en ze kwamen netjes langs om te ruilen. Ik ben er dus zeer over te spreken!

Hoe het met verzenden precies gaat weet ik niet, maar ze kwamen als bedrijf heel professioneel op me over.

maaike13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 15:47

dan begrijp ik er helemaal niets van... ik heb begin okt. bestelt, meteen betaald en ik heb tot nu toe nog niets ontvangen. Maar de telefoon doet het niet, en ik heb al een paar keer een mailtje gestuurd en heb nog geen mailtje terug gekregen.. T zal wel goed komen dan...