Gezocht, persoon met 'trekauto' of ander paardenvervoer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Gezocht, persoon met 'trekauto' of ander paardenvervoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:01

Ik ben dringend op zoek naar iemand die mij kan helpen mijn paard op zondag 19 November in Holten te krijgen en later weer thuis.

Ik kan daar een privéles krijgen van een trainer waar ik al langere tijd les van wil.
Nu heb ik zelf wel m'n E-rijbewijs, een trailer kan ik hier in't dorp huren voor weinig, maar ik heb helaas geen 'trekauto' meer.

Wie heeft zin/tijd om met mij op en neer naar Holten te rijden (vanuit Garderen dus). Ik rijd western en deze trainer is een goed bekendstaand trainer die er een zeer paardvriendelijke methode op na houdt en tevens judge is, dus ook voor een kijker best interessant. Uiteraard vergoed ik de brandstof en eventueel eten/drinken. Het liefst rijd ik wel zelf met m'n eigen paard in de trailer.

Iemand die me wil helpen?

cissy

Re: Gezocht, persoon met 'trekauto' of ander paardenvervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:04

bij wie ga je lessen? misschien interessant om langs de bak te koekeloeren (heb trailer en auto)

ps, meet ik je ook eens in real life!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:08

Chris Knol komt bij Sonja op stal een aantal lessen verzorgen en er is 1 les uitgevallen die nu dus 'te koop is. Had me gelijk al als gegadigde opgegeven maar heb dus een vervoersprobleempje... zit geloof ik (onder voorbehoud) een kansje in dat er nog een lesje vrij is/komt, dus mocht je zelf ook belangstelling hebben kun je er zelf eventueel ook van profiteren... maar dat zeg ik dus even onder DIK voorbehoud hoor...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:15

heb Chris nog nooit les zien geven dus is voor mij wel interessant, je wordt er nooit dommer van om te bakrandridderen... Lachen

Ik kan alleen niet meelessen (paard niet in conditie, hele zomer gelanterfant en baasje ook Haha! ) maar wil je best heen en weer snorren.
Ik rij een Vito dus ruimte zat voor je 'zooi', maar ik ben geen kei in topografie dus ik hoop dat jij de weg goed weet! hahaha!
Vooralsnog staat er niks in mn agenda ....
dus als je geen vervoer van dichtbij kunt vinden dan roep je maar (ik moet bij Vianen Utr vandaan komen)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:19

Ja, had het al even opgezocht.. ik ga Sonja ff PB-en en zal nog even een paar dagen aankijken of 't van dichterbij kan komen, maar mag ik er dan van uit gaan dat het kan? (OH GAAF, THANKS!!)... dan kan die les nl. uit de verkoop, ze had em inmiddels al weer op Bokt gezet...
Ennuh.. nee, van kijken naar Chris zul je zéker niet dommer worden, da's in mijn ogen toch een van de beste trainers die we (net niet meer want hij woont vlak over de Duitse grens) hebben.
'Niet in conditie' hoeft trouwens op zich niet een heel groot probleem te zijn, Chris kan daar heel goed rekening mee houden. Dot is ook niet in conditie, die rijd ik nog maar kort en zo onregelmatig.. helemaal nu 't weer zo nat gaat worden... Dus groen en niet in conditie.. maar ik weet zeker dat hij me zoveel verder kan helpen dat 't mee meer dan waard is, ookal moet ik eerder afstappen omdat Dot het gehad heeft... (of ik Knipoog , ben nét zo uit conditie hoor, heb 5 jaar niet gereden!!)
*Francis maakt vreugdesprongetje*

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:41

ehm, naast het gebrek aan conditie is mn geldboompje ook een hoop blaadjes verloren van de zomer Knipoog
ik zal m voorlopig vrij houden de 19e, heb je al een tijdsindicatie? moet ook wat voor mn peerden regelen waarschijnlijk...

effe off topic, heb je al nieuws uit Italië toevallig?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:48

Tijdsindicatie komt er aan, heb Sonja ge PB't

Nee, nog geen nieuws helaas. Heb op't EK manager van La Pavarana (Italiaanse westernstal) gesproken, hij zou voor me gaan bellen.
't Bleek nl. dat de man die een zoon promoot van de hengst die ik zoek, en die zelf vrij veel veulens van deze hengst gefokt heeft, inclusief de laatst geregistreerde, zélf de eigenaar was van die hengst. Hij is nog niet zo lang geleden pas verkocht naar de huidige eigenaar. En laat deze man nu een vriend zijn van die meneer Lapavarana... Hij zou voor me gaan bellen dus, maar helaas nog niks van hem gehoord, ook niet na inmiddels weer twee mailtjes naar hem gestuurd te hebben...
Italianen zijn niet bepaald mannen van hun woord, da's duidelijk.
Wel balen want ik zo zó graag een HSM-afstammeling fokken en hij is gewoon de enige optie die ik daarvoor heb.
Ik stuur dus vandeweek maar weer een mailtje in de hoop dat'ie nu wakker wordt...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:52

zal Angie nog eens gaan porren voor je... die heeft ruime ervaring met italiaanse mannen en hun woord Lachen