Ervaringen Equiplay.nl gevraagd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mariettek

Ervaringen Equiplay.nl gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 20:35

Hallo allemaal,

Ik heb ruim een maand geleden een touwhalster (op de site wordt het een hackamore genoemd, maar dat is het niet) besteld bij Equiplay.nl. Het geld hem ik al ruime tijd geleden overgemaakt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook krijg ik geen reacties op mijn mailtjes.
Graag wil ik weten of iemand hier al eerder heeft besteld, en of diegene er goede ervaringen mee heeft. Ik zou namelijk niet graag zien dat ik mijn geld aan niets heb uitgegeven.

(Ik hoop trouwens dat ik dit hier mag neerzetten, maar ik wist eigenlijk niet waar dit bij hoort).

Alvast bedankt!

Grtjes Mariette

HippoLogic

Re: Ervaringen Equiplay.nl gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 16:16

Volgens mij is ze aan het verhuizen. Heb je al gebeld?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 16:19

Zoiets heb ik een tijd geleden ook gehad. Ze is soms wat slordig... maar op zich niet onbetrouwbaar. Gewoon nog eens proberen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:56

mail calippo hier op bokt eens, dat is de 'baas' van equiplay Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:09

TAO --> EA GZ DI.

Linnie815

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 14:51

Ja klopt ik heb in janauri een touwhalster besteld, nooit ontvangen, ook nooit betaald overigens.
Ik zou idd nog eens mailen/bellen. Ze is erg druk geloof ik. Ze heeft ook andere verkooppunten, misschien kun je daar eens vragen.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 00:20

Linnie815 schreef:
Ja klopt ik heb in janauri een touwhalster besteld, nooit ontvangen, ook nooit betaald overigens.
Ik zou idd nog eens mailen/bellen. Ze is erg druk geloof ik. Ze heeft ook andere verkooppunten, misschien kun je daar eens vragen.

Volgens mij is het ook de bedoeling dat je eerst betaald en dan ontvangt. Ik heb ook een keer besteld, en dat is prima gegaan.

_joy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 01:33

Heb alleen maar goede ervaringen..heb mijn touwhalsters, carrotstick, en leadrope daar gekocht.. en ze zijn super Haha!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:04

toverpaardje schreef:
Volgens mij is het ook de bedoeling dat je eerst betaald en dan ontvangt. Ik heb ook een keer besteld, en dat is prima gegaan.

Zoiets heb ik ook al eens gehad met een carrotstick... kon ik betalen als ik het ophaalde in enschede, maar helaas vergat ze het elke keer.
Ik betaal iig niet voordat ik een ontvangstbevestiging heb van mijn bestelling... jij wel?

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:22

Heb geen slechte ervaringen met Equiplay. Eerste keer besteld heb ik vooruit betaald en binnen een week de spullen in huis.
Heb nu ook een bestelling uitstaan, maar daarvan werd meteen keurig vermeld dat deze artikelen niet op voorraad zijn, dus dat het even kan duren. Prima, heb geen haast, en ik ga ervanuit dat ik binnenkort een berichtje krijg dat ze binnen zijn.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:05

Wendy schreef:
toverpaardje schreef:

Zoiets heb ik ook al eens gehad met een carrotstick... kon ik betalen als ik het ophaalde in enschede, maar helaas vergat ze het elke keer.
Ik betaal iig niet voordat ik een ontvangstbevestiging heb van mijn bestelling... jij wel?

poeh dat weet ik niet meer, ik ben nogal goed van vertrouwen, kan best dat ik direct betaald heb, maar ik denk bij de bevestiging die je in je mailbox krijgt. En die volgt bij de meeste shops vrij direct. De beheerder van de shop is ook actief op bokt en op het eigen forum aanwezig, dus dan denk ik al snel dat het wel goed zit. Het was mij prima bevallen.

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:13

Ik heb een aantal keren daar wat gekocht en dat ging prima! Lachen Alleen de laatste keer ging wat minder maar dat kwam door de TPG. Ik had een halster gekocht die in de aanbieding was en na tig weken nog niks ontvangen. Contact opgenomen en toen heeft ze een nieuwe opgestuurd. Super OK dan! Maar ook deze is niet aangekomen.... Hier ligt de fout waarschijnlijk bij de TPG oid, daar raakt soms weleens wat zoek...

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:29

Ik heb er mijn touwhalster en leadrope vandaan. Prima spul, alleen duurde het erg lang en zat er niet de sluiting aan die ik besteld had. Mijn mailtjes over waar de bestelling bleef werden de eerste keer niet beantwoord, vervolgens wel, maar nadat ik mailde dat ik de verkeerde sluiting er aan had zitten kreeg ik geen reactie meer. Erg jammer dat er niets mee gedaan wordt, dan bestel ik volgende keer ergens anders. Zeker als het zo lang duurt.