ik zoek iemand die mijn zadel kan nakijken en aanpassen. mijn paard is namelijk 2 weken geleden naar de osteopaat geweest, waaruit kwam dat ze rugproblemen had en een goed passend zadel draagt natuurlijk bij aan het herstel hiervan. ik heb zo mijn twijfels bij het zadel en wil hier nog goed naar laten kijken voordat ik echt weer aan de gang ga met mijn paardje. ik heb geen goede ervaringen met de zadelmakers van bestfit en horseplaza, maar ken helaas geen andere goede. ik had alleen koch nog, maar die is helaas gestopt. kent iemand een andere die betrouwbaar is en goed werk aflevert?
Met Harmelen hebben enkele stalgenoten en mijn zusje niet zo'n goede ervaring. Je kunt ook Fugers uit Soest laten komen. Mijn paard heeft een hele moeilijke rug en hij heeft het perfecte zadel erbij gezocht.
we hadden het toch over goede zadelmakers... wij hebben onlangs 7 zadels laten nakijken door een onafhankelijk expert, 5 zadels waren niet passend opgevuld (lees: verkl*t) door 1 zadelmaker..... (de andere 2 zadels had hij gelukkig nog niet in zijn handen gehad)
heb met fugers en hulsebos slechte ervaringen (niet persoonlijk, maar mag met dierfysio 'maken' wat zij stukgemaakt hebben met slechtpassende zadels ). ik weet niet wat je tegen BestFit hebt, maar ik vind die dus super! er mag ook niemand anders mijn zadel doen dan zij. misschien ze een 2e kans geven?
ik kreeg zelfs via de dierenarts te horen en dat is niet de eerste de beste dat bestfit heel erg wisselende resultaten levert en die 2e kans hebben ze gehad en resultaat was: nog een zadel erbij wat ook niet past, dus nu zit ik met 2 zadels die niet passen. en een dat net is opgevuld door harmelen. ik ga vanmiddag kijken hoe het ligt. de zadelmaker uit harmelen heeft ook naar de twee andere zadels gekeken en vond het echt gek dat die zadels op mijn paard waren gepast door een zadelmaker. Hij zij zelf dat bestfit bij mij slecht werk heeft geleverd. dus dat geld voor mij, en misschien dus niet voor anderen. maar ja ik moet vanmiddag eerst eens kijken wat die uit harmelen ervan gebakken heeft.