Oppas gezocht In Rhenen/Achterberg v.a. 4/11

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosita

Oppas gezocht In Rhenen/Achterberg v.a. 4/11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 00:30

Oh jee, problemen!

Met onze Franse Waterhond Josephine scoren we leuk op shows. Twee weken geleden werden we beste in de groep Retrievers, Waterhonden en Spaniels tijdens de jubileumshow in Dortmund.

Fien's zegetocht (duh...) gaat voort en met een vooruitziende blik had ik haar lang geleden al ingeschreven voor de Wereldshow in Polen http://www.worlddogshow2006.pl . Na de show in Bleiswijk (4 november) zouden we samen op stap met een camper en nog een paar honden, zo hadden we bedacht. Op ons gemakje naar Polen rijden, daar een beetje rondkijken en na de show net zo weer terug. Beetje rare tijd, november op vakantie in Polen maar vast wel lekker rustig en aangezien onze vorige vakantie in november door het ploseling overlijden van de Flatcoated Retriever Levi niet doorging wel iets waar we aan toe zijn.

Inge zou oppassen en die heeft dat vaker gedaan dus lekker vertrouwd en geen probleem. Alleen nu heeft haar buikoperatie van vorige maand meer van haar gevergd dan verwacht en zij ziet geen mogelijkheid om hier op huis, haard en achterblijvende beestjes te passen....... In de eerste plaats erg vervelend voor haar natuurlijk (Sterkte Inge!) maar een krachtterm ontviel mij wel op dat moment.....

Wie o wie 'durft'/kan/wil op korte termijn oppassen in Achterberg. De locatie is prachtig aan de Utrechtse heuvelrug en de vlakbij Veluwe. Ons huis is vrijstaand, van allerlei gemakken voorzien en huisdiervriendelijk dus als jouw hond(en) katvriendelijk is, dan gaat dat prima samen.

We verwachten niet veel, vooral gezelschap voor de dieren en een geregelde voedselverstrekking. Ik doe dit ook naast mijn werk dus je hebt voldoende tijd om er vakantie bij te houden. Alle poezen (oosters kortharen, een abessijntje en 2 HTK's), 2 paarden, 2 konijnen, een schaap, een angorageit en een aantal honden (ik weet nog niet wie er met mij meegaan behalve Fien) zien naar een gezellige oppas uit!

De paarden zijn Nicos en Pardoes. Nicos is een 5 jaar jonge 1.40 grote Haflinger die bitloos western bereden is, Pardoes een 80 cm 'hoge' Shethengst. Voor een andere oppas hebben we al eens een logeeradres voor haar eigen paard op de lokale manege geregeld en dat is toen goed bevallen. Een oppas uit de buurt hier is natuurlijk ook makkelijk. Wel graag ouder dan 18 jaar en hier slapen is een must.

Wanneer je denkt dat het wat voor je is neem dan contact op per pb of via mail: rosita@trimsalonacompagner.nl of wanneer je iemand anders denkt te kunnen polsen, stuur het door!

Data in overleg maar de 16e moet ik weer werken dus dan zijn we zeker weer terug.

Rosita

Re: Oppas gezocht In Rhenen/Achterberg v.a. 4/11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:54

zonder enige reactie van de 50 kijkers tot nu toe........

Heb ik contact met een enthousiaste Flatcoat eigenaresse en nog 2 mensen op mijn 'reservelijstje' op dit moment.