GZ: stalling binnen straal 10km Boornbergum/Drachten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

resdiray

GZ: stalling binnen straal 10km Boornbergum/Drachten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 19:08

Hallo,

Ik vraag me af of bij mij in de buurt ook stallingen zijn en waar ze dan zijn.
Wie kan mij hier meer info over geven?
Graag met prijzen en wat er voor faciliteiten zijn.
Vereiste is hele jaar weidegang en buitenbak (goed gedraineerd).
Verder moet het er gewoon gezellig zijn.
Ik zoek stalling in omgeving Boornbergum/drachten.

Ben benieuwd.

Groetjes.

linky

Re: GZ: stalling binnen straal 10km Boornbergum/Drachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:12

Opende, Kolonieweg. "Manege Opende"
Binnen- en buitenbak, mooie omgeving.................... veel weide, lopen ook nu nog hele dagen buiten.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:30

Als je op marktplaats zoekt bij Stalling en Weidegang, je postcode invoert en afstand tot 10km of 25km invult, kom je meerdere stallingen tegen.
Iemand die zich Tinkerbell noemt adverteert, en iemand die ik ken uit de Wilgen (Drachtsterheawei) had ook stalling aangeboden, net nieuw opgezet met gedraineerde buitenbak, ruime boxen, op de boerderij en niet duur. Heeft nu wel alles vol geloof ik. Daar tegenover een particulier die altijd stalling en weidegang aanbood. Daar zou je aan kunnen bellen, ook niet duur. (beide zo rond de 120 euro excl brok)
Stal Huisman, aan de weg naar boornbergum/De Wilgen, net buiten Drachten. maar die bak is niet gedraineerd. Wel gezellige stal Knipoog
In Boornbergum zelf waren meerdere adressen met stalling en weidegang, maar geloof dat er niet veel meer vrij is...
Drachtstercompagnie, maar dat is een eindje uit de richting, een hele goedkope pensionstal met binnenbakje van 20 bij 25 en buitenbak. Aan de Feart, fam. vd Meulen geloof ik.
En inderdaad meerdere stallen in Opende.
Lippenhuizen: Stal Hermitage, met binnenbak en dubbele buitenbak. Niet zo duur en keuze of je zelf voer regelt of hun voer wilt, Marianna op bokt heeft haar paard daar nu staan.
Lalan State in Lippenhuizen biedt geloof ik ook pensionstalling, naast opfok, adverteerden op bokt voor een paardenoppas, dus daar zou je het adres kunnen vragen. En dan is er volgens mijn nog een familie aan een weg tussen Beetsterzwaag en Lippenhuizen/Gorredijk, De Bûtewei, die paardenstalling aanbieden.
De gouden gids kan ook handig zijn Knipoog

Veel succes met zoeken!

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 19:34

Hey, super bedankt, ik zal es even rondzoeken.

Gr. Froukjen.