Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visconti schreef:Niemand kan echt praten met paarden, het word vaak zo genoemd omdat sommige mensen heel goed kunnen comminiceren met paarden. Maar dat doen ze dmv de lichaamshouding van een paard etc. Ik denk dat een paardenfluisterraar weinig kan helpen aan een krueplveulentje. Dan kun je beter een DA er bij halen.
midgie schreef:Ik denk dat jij communiseren met dieren bedoelt??
Kijk dan eens op www.staldanae.nl
Maar denk ook dat het gewoon afwachten , kan het niet zijn dat het grotere veulen haar heeft getrapt en dat ze daardoor haar knie heeft beschadigt??
martientje19 schreef:ik heb gehoord dat je van veulens geen goede fotos kan maken omdat veel nog kraakbeen is....net als met baby;s.
onthoud dat als je wel fotos wil maken deze kunnen niet helder zijn en een eerlijk antwoord geven....er is ook ergens op bokt iemand die via fotos met paarden ''praat'' en zo antwoorden geeft op jou vragen....weet alleen niet meer waar dat staat, sorry. misschien weet iemand anders het....het kost nl 15e en dan praat ze dacht ik 3 kwartier ofzo....het proberen waard maarja dan moeten we wel weten wie het is!succes er mee