Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corina schreef:Hallo,
Ik vroeg me af of er in de buurt van Enschede/Hengelo ook smeden komen die natuurlijk bekappen toepassen?
Weet je iemand zou ik graag informatie willen.
Groetjes: Corina
corina schreef:Ja dat bedoel ik.
Maar omdat ze uit Zwolle komt wist ik niet of ze hier in de buurt zou komen.
Maar heel erg bedankt.
Groetjes: Corina
corina schreef:Ik zoek dan echt natuurlijk bekappen.
Ik wil er geen ijzers onder.
corina schreef:Ik zoek dan echt natuurlijk bekappen.
Ik wil er geen ijzers onder.
wesleysnipes schreef:Nou ik weet wel dat ik niet aan die hype mee ga doen, je hoort en ZIET meer slechte dingen ervan. Dan dat je je paardje ermee helpt. Ze leven hier niet in het wild hoor, zoals ze vroeger rondliepen.
wesleysnipes schreef:Nou ik weet wel dat ik niet aan die hype mee ga doen, je hoort en ZIET meer slechte dingen ervan. Dan dat je je paardje ermee helpt. Ze leven hier niet in het wild hoor, zoals ze vroeger rondliepen.
Linnie815 schreef:Ellemieke van hoofcomplete komt ook bij mij. Zij bekapt natuurlijk. Ik ben erg tevreden over haar. Ze gebruikt ook ijzers idd, zelf heb ik deze er niet onder bij mijn merrie. Ben ook geen voorstander van ijzers. Maar Ellemieke is absoluut een goede natuurlijke bekapper. De hoeven van mijn paard zijn stukken vooruit gegaan. Laat het niet vastzitten op het feit dat zij natural balance hoefijzers gebruikt bij andere klanten.
Wendy schreef:Linnie815 schreef:Ellemieke van hoofcomplete komt ook bij mij. Zij bekapt natuurlijk. Ik ben erg tevreden over haar. Ze gebruikt ook ijzers idd, zelf heb ik deze er niet onder bij mijn merrie. Ben ook geen voorstander van ijzers. Maar Ellemieke is absoluut een goede natuurlijke bekapper. De hoeven van mijn paard zijn stukken vooruit gegaan. Laat het niet vastzitten op het feit dat zij natural balance hoefijzers gebruikt bij andere klanten.
Ze komt ook bij mij. Ook ik ben heel tevreden. Ze bekapt mijn paard en 2 ponies die niet al te best op de hoeven stonden. Daar is de verbetering enorm en nooit een stap gevoelig gelopen oid.
Wendy schreef:Haha, ik kan me voorstellen dat het ingewikkeld is
Ellemieke bekapte het paard van een vriendin van me, en ik was op zoek naar iemand anders vanwege slechte ervaring met een andere hoefsmid.
Ik ben zeer geinteresseerd in natuurlijk bekappen, heb eerst bekeken hoe ze het paard van mijn vriendin bekapte.
Jullie zijn trouwens ook welkom als ze weer langskomt hoor. Moet je maar even een pb sturen.
Even ter informatie: ik was ook op zoek naar iemand die om kan gaan met mijn paard die niet altijd even makkelijk is. Nou dat kon ze