maatje om samen ter paard door het bos te stappen(groenekan)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

maatje om samen ter paard door het bos te stappen(groenekan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 20:34

hallo allemaal,

aangezien er best wat mensen uit de omgeving hier komen, plaats ik mn oproepje ook maar hier Haha!

ik ben op zoek naar iemand die het leuk vind zo af en toe eens samen door het lijense bos te stappen. ik huur voor mn knollie en shet een landje bij een particulier dus ik heb geen stalgenootjes om eens gezellig mee rond te touren.
ik heb zelf een trekpaard waarmee ik alleen buiten rij, maar mn knollie ( en ikzelf ook Haha! ) vindt het ook wel gezellig om zo af en toe eens samen een rondje van drie kwartier tot een uurtje te stappen.

wij staan midden in het lijense bos in groenekan, plek om eventueel een trailer neer te zetten is aanwezig...

vind je het gezellig om af en toe eens met ons mee te stappen, hoor ik het graag Knipoog

groetjes,
Toos en Roos Haha!

Timmie2000

Re: maatje om samen ter paard door het bos te stappen(groene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 09:17

He Roos doe je dan alleen stappen? of zit er ook nog een sprintje in?

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 09:22

haha nee tis echt stappen en een heeeel af en toe een drafje van hóóguit 5 minuten.... mn knolletje is geen sprintjespaard, hooguit een keer in de wei, maar verder heb ik dr echt om gewoon lekker mee rond te stappen in het bos. joh... ik ben nog steeds geen racemonster, vandaar ook de keuze voor een trekknol Haha!

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 09:32

roossie22 schreef:
haha nee tis echt stappen en een heeeel af en toe een drafje van hóóguit 5 minuten.... mn knolletje is geen sprintjespaard, hooguit een keer in de wei, maar verder heb ik dr echt om gewoon lekker mee rond te stappen in het bos. joh... ik ben nog steeds geen racemonster, vandaar ook de keuze voor een trekknol Haha!

Haha! Haha!