Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjen schreef:@ Dubbeldun: ik was van plan hooguit 20 pakken te laten komen, dus ik denk niet dat ze het daarvoor komen brengen. Onze hooizolder ligt nl. al vol met hooi voor de winter.
Ik denk dat Lunteren ook te ver is om te brengen, ik zoek toch wel in Ede, Bennekom of Wageningen.
@ Levi: volgens mij is dit wel in de buurt als ik het telefoonnummer zie, maar ik kom er niet achter waar het precies is. Weet je dat misschien?
Sjen schreef:Dat is helaas ook te ver als ik het moet brengen.
Iemand die in Wageningen, Bennekom of Ede iemand weet die vlas levert of te koop heeft?
Sjen schreef:Nee de hooizolder ligt vol met hooi voor de winter. We hebben een hele behoorlijke stal, maar ik weet niet hoeveel ruimte je wel niet moet hebben om een vracht hooi, stro, en vlas kwijt te kunnen
Sjen schreef:Ik bedoelde de pakken vlas buiten opslaan@Levi: Nee buiten opslaan gaat niet nee, we hebben dat wel met kuil gedaan in het verleden, zeil eroverheen gespannen maar het werd altijd nat. En dat kun je dan dus wel weggooien.
@Dubbeldun: Dit hooi is niet voor de hele periode hoorDie man komt elke winter wel 4 keer. Dus het is niet zo dat ik het hooi nu voor de hele periode heb ingekocht; 20 balen is voor hooguit een maand. Het hooi moet ook in grote hoeveelheden gebracht worden omdat die man anders ook niet komt. Stro ligt er trouwens ook al, we hebben gewoon nog ruimte voor 5/10 vlas. En dan kan ik diegene die dat brengt ook weer langs laten komen als dat bijna op is.
Nu graag weer on-topic waar vlas te koop is omg. Ede-Wageningen
Sjen schreef:@ Dubbeldun: ja dom van me dat ik nog niet aan die gedacht heb, die brengt konijnenvoer bij ons maar was even vergeten dat hij veel meer heeft inderdaad! Ik zal van de week meteen eens informeren of hij vlas heeft, bedankt!
@ Levi: ja die kunnen dan toch ook nat worden, over het kuil zat ook een stuk plastic en daaroverheen zeil maar werd desondanks met een flinke regenbui wel nat.